te koop ketting tandwielset r6 2006 en jonger

Status
Niet open voor verdere reacties.

SP2mtr

MF'er
8 jan 2008
193
0
Apeldoorn
in absolute nieuwstaat verkerende, set met voor (15 tands) en achtertandwiel (45 tands) en ketting 525 did voor een Yamaha R6 vanaf 2006

prijs 90 euro
full
 
Laatst bewerkt:
WTF, is die ketting nou gewoon door-de-midden geslepen???
 
Laatst bewerkt:
Wat zal ik zeggen?
Je bied een gebruikte doorgezaagde ketting aan voor € 110,-

Een nieuwe kettingset van DID kost € 140,-
http://www.jossmit.nl/contents/nl/d11446.html



Dus trek zelf de conclusie ;)
 
Wat zal ik zeggen?
Je bied een gebruikte doorgezaagde ketting aan voor € 110,-

Een nieuwe kettingset van DID kost € 140,-
http://www.jossmit.nl/contents/nl/d11446.html



Dus trek zelf de conclusie ;)

tnx, had ze zelf voor deze prijs niet gezien. dus prijsaanpassing en betere foto van deze niet afgezaagde ketting
 
Hmmm.. De eerste foto die je poste was van een doorgeslepen ketting met 56 hele schakels:
e0b4b31731c27b8ec00ff98be06e4c88


Je hebt de post aangepast waar je de doorgeslepen hebt weggehaald. Maar nu heeft de ketting nog maar 55 hele schakels. Met andere woorden, de ketting is een stukje kleiner geworden. :(
 
Laatst bewerkt:
Hmmm.. De eerste foto die je poste was van een doorgeslepen ketting met 56 hele schakels:
[afbeelding]

Je hebt de post aangepast waar je de doorgeslepen hebt weggehaald. Maar nu heeft de ketting nog maar 55 hele schakels. Met andere woorden, de ketting is een stukje kleiner geworden. :(

Fuck, je hebt gewoon schakels zitten tellen :+
 
Hmmm.. De eerste foto die je poste was van een doorgeslepen ketting met 56 hele schakels:
[afbeelding]

Je hebt de post aangepast waar je de doorgeslepen hebt weggehaald. Maar nu heeft de ketting nog maar 55 hele schakels. Met andere woorden, de ketting is een stukje kleiner geworden. :(
Zo te zien is de sluitschakel doorgezaagd. Dit maakt natuurlijk niet uit. Deze kun je gewoon los krijgen. Je ketting wordt hier niet korter van.

Het is natuurlijk wel vervelend als er rollen zijn beschadigd door het slijpen. In principe heb je niets aan deze set zonder nieuwe schakel.

Tja, een bijzondere advertentie.
 
Zo te zien is de sluitschakel doorgezaagd. Dit maakt natuurlijk niet uit. Deze kun je gewoon los krijgen. Je ketting wordt hier niet korter van.

Het is natuurlijk wel vervelend als er rollen zijn beschadigd door het slijpen. In principe heb je niets aan deze set zonder nieuwe schakel.

Tja, een bijzondere advertentie.

Klopt, daarom heb ik zo ook geteld ;)
Als hij alleen de doorgezaagde schakel had verwijderd was er niets aan de hand. Er moet immers een klinkschakel weer tussen worden gezet en dan bleef de ketting even lang. Maar na tellen kwam ik tot de conclusie dat de ketting van 56 "hele" schakels terug is gegaan naar 55 "hele" schakels. ;)

Of tel ik soms verkeerd :P
 
Klopt, daarom heb ik zo ook geteld ;)
Als hij alleen de doorgezaagde schakel had verwijderd was er niets aan de hand. Er moet immers een klinkschakel weer tussen worden gezet en dan bleef de ketting even lang. Maar na tellen kwam ik tot de conclusie dat de ketting van 56 "hele" schakels terug is gegaan naar 55 "hele" schakels. ;)

Of tel ik soms verkeerd :P

Ik ga er gemakshalve van uit dat je goed geteld hebt, ga ze namelijk niet na tellen :P :+
 
Klopt, daarom heb ik zo ook geteld ;)
Als hij alleen de doorgezaagde schakel had verwijderd was er niets aan de hand. Er moet immers een klinkschakel weer tussen worden gezet en dan bleef de ketting even lang. Maar na tellen kwam ik tot de conclusie dat de ketting van 56 "hele" schakels terug is gegaan naar 55 "hele" schakels. ;)

Of tel ik soms verkeerd :P

Ik heb ze geteld en de ketting is van 56 hele schakels terug gegaan naar 55 schakels :Y :Y :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan