MF A1-Forenzen-Spot meetup

snotlap

Die hard MF'er
21 apr 2008
284
0
Timrå
Heren, dames,

In het MF-spot-topic is enkele dagen geleden een leuk idee geopperd. Er wordt regelmatig heen - en weer gezwaaid/gespot op de A1 in de dagelijkse file richting Amsterdam. Toch zijn er op het zelfde traject ook mensen die elkaar continu lijken mis te rijden. Het idee was voor een 'spontane' forenzen meeting langs de A1! Niet heel moeilijk uitvoerbaar, zolang er animo is uiteraard.

Deze meetup zou dan zijn om 08:00 uur 's morgens, ergens binnenkort, locatie tankstation 'De Hackelaar'. Dat is het eerste Shell-tankstation vlak ná het begin van de spits-strook en vlak na knooppunt Muiderberg (daar waar de A6 en de A1 dus net samen zijn gekomen).

Aangezien we forenzen zijn en blijven, hoeft dit hele gebeuren natuurlijk niet lang te duren. We moeten immers door naar het werk/studie.

Het idee is als volgt: We spreken op datum X, tijdstip Y, doen een snelle kop koffie/cacao , misschien een fotootje, ff gezamelijk klagen over de (toekomstige) wegwerkzaamheden bij Muiden en dan weer verder op de brommert. En de eerstvolgende keer dat we naar elkaar gaan zwaaien weten we in ieder geval welke kop er bij die helm hoort! :P

Zelf rij ik (tot september) elke dinsdag en donderdag het traject Apeldoorn-Amsterdam/West. 08:00 uur is voor mijn doen iets aan de late kant, maar ik kan daar wel een mouw aan passen, zeker in de rustige spits vakantieweken de komende tijd. Ik kan wel zorgen dat ik tussen 07:45 uur en 08:15 uur op het tankstation aanwezig ben, zodat je niet helemaal voor Jan Doedel aan komt rijden... of de spitstrook heb laten schieten <wink>.

Zijn er andere mensen enthousiast te krijgen voor dit idee? Reageer dan even in dit topic zodat we echt iets concreet kunnen afspreken!

1e suggestie: volgende week dinsdag, 27 juli 2010, 08:00 uur op bovengenoemde lokatie

-snotlap-

PS: ook als jullie niet meedoen, blijf ik naar jullie zwaaien hoor :)
 
Laatst bewerkt:
Tof!! Ook al rijd ik nu met auto (motor is waarschijnlijk helemaal kaduk en gaat er even uit) houd ik dit even in de gaten...ik rijd traject Veenendaal - Amsterdam Noord, dagelijks, meestal rond 06.45 uur maar ik houd dit wel even in de gaten:)
 
Tof idee! Heb de afgelopen twee jaar Huizen - Schiphol gedaan en met enige regelmaat toch nog gespot! Maar ook heel veel misgelopen. :?

Ga er alleen niet bij zijn dit rondje, even geen vervoer. _O-

Edit: Geen twee natuurlijk. Ja wel, maar het eerste jaar nog met OV. :')
 
Laatst bewerkt:
Ik ben DABEI!!!

Ik rij iedere werkdag Hillywood-Zaandam....
Volgende week dinsdag kan :)

Chakotay- Motomarz- Jantah ;) - Crazy Dungeon- Jethro???
 
Laatst bewerkt:
Zou d'r graag bij zijn, maar ben dan al voorbij geweest, moet dinsdag om 0630 beginnen. :]

Veel plezier!
 
Ik ben DABEI!!!

Ik rij iedere werkdag Hillywood-Zaandam....
Volgende week dinsdag kan :)

Chakotay- Motomarz- Jantah ;) - Crazy Dungeon- Jethro???

Leuk! Twee is op zich genoeg voor een meetup. Maar meer zielen zou natuurlijk top zijn!

Zullen we dan sowieso maar afspreken dan? Ik hou nu in ieder geval mijn beide dagen in Amsterdam 's morgens leeg van duffe vergaderingen om 09:00 uur. :)
 
Laatst bewerkt:
Ik rij daar normaal tussen 6 en 7 langs, maar ik wil wel een keer later beginnen op dinsdag! Even een kopje koffie en dan weer ON THE ROAD! :)
 
Ik ga dan alweer de andere kant op. Beter nog, ik hoop dan al in mijn bedje te liggen...

Dagelijks Renswoude -> Schiphol. Heb wisseldiensten dus ook nog eens op verschillende tijdstippen van de dag.

Ik sla deze even over, wel leuk idee!
 
Helaas moet ik om 8.30 al startklaar zitten op mijn werk.
En dat, plus dat ik nog wel eens wat aan de late kant ben, is geen gelukkige combinatie.

Ik denk niet dat ik er ben.. ;)
 
Leuk idee :)

Ik moet dinsdag echter mijn motor naar de dealer (De Valkenier in Barneveld, stukje de andere kant op :+ ) brengen, 0800 gaat em dan niet worden... Ik kan echter wel even kijken of ik hem maandagmiddag al kan wegbrengen :)
 
Leuke reacties zover! Ik zal een extra lokmiddel inzetten: voor iedereen die komt, een gratis krentenbol! Koffie moet je dan wel weer zelf regelen. :P
 
Laatst bewerkt:
Helaas moet ik om 8.30 al startklaar zitten op mijn werk.
En dat, plus dat ik nog wel eens wat aan de late kant ben, is geen gelukkige combinatie.

Ik denk niet dat ik er ben.. ;)


Nah, héb je eens een goede reden om te laat te komen,
is het weer niet goed B| :+


Jolly: Dank voor je berichtje.

Ik zal zien of het zo uitkomt die dag.
 
Leuke reacties zover! Ik zal een extra lokmiddel inzetten: voor iedereen die komt, een gratis krentenbol! Koffie moet je dan wel weer zelf regelen. :P


Misschien handig (als je weet hoeveel mensen er ongeveer komen)
om het tankstation te waarschuwen voor de infasie van dat motortuig ;)
 
Nah, héb je eens een goede reden om te laat te komen,
is het weer niet goed B| :+


Jolly: Dank voor je berichtje.

Ik zal zien of het zo uitkomt die dag.
Mijn idee was in eerste instantie om het in de middag te doen, vandaar.. ;)
 
Echt heel veel wil ik ook niet organiseren hoor. Als we tot de conclusie komen dat het dinsdag beter wat vroeger kan (07:30 uur bijv) is dat zeker nog een optie! (toch?)

En voor een middag-meetup in de toekomst kunnen we vast ook nog wel wat bedenken. :) Hoewel, voor mij persoonlijk het tijdstip waarop ik 's middags langs de BP kom veel meer variabel is dan 's morgens ivm drukte op het werk/op de weg, iets lastiger plannen dus.
 
Nee, maar is goed zo joh..
Laat het maar gewoon zo, en ik zal wel proberen om er ook (bijtijds) te zijn. Moet dan alleen wel waarschijnlijk om 8.10 uiterlijk weer rijden. Moet ook nog even omkleden, haren kammen etc.

Zeg maar niks :P
 
Nee, maar is goed zo joh..
Laat het maar gewoon zo, en ik zal wel proberen om er ook (bijtijds) te zijn. Moet dan alleen wel waarschijnlijk om 8.10 uiterlijk weer rijden. Moet ook nog even omkleden, haren kammen etc.

Zeg maar niks :P

Haren kammen heb ik geen last van :P Ik heb nogal een 'makkelijk' kapsel wat dat betreft. Zelf zal ik er in ieder geval ruim op tijd zijn (07:40 uur ofzo)..

Tot dan!
 
Ik heb de dealer gebeld, de motor maandagavond alvast brengen & een leenfiets meekrijgen is geen probleem :) Ik ben er dinsdagochtend gewoon bij, alleen op (waarschijnlijk) een '09 Bandit zonder sticker ipv m'n GSXR :P
 
Ik ben er dinsdagochtend gewoon bij, alleen op (waarschijnlijk) een '09 Bandit zonder sticker ipv m'n GSXR :P

Maar... maar.. hoe gaan we je dan herkennen?! zo helemaal zonder sticker. :)

Leuk dat je er ook bij bent! (*regelt een extra krentebol)
 
Terug
Bovenaan Onderaan