Cagiva's (V) Raptor Meet & Ride Editie Zuid

Status
Niet open voor verdere reacties.

->Wouter<-

MF'er
8 mrt 2010
191
0
Regio Breda
Na een zeer geslaagde Meet & ride eerder dit jaar uitgestippeld door Horned zullen Firewallie en mijzelf de zuidelijke editie voor onze rekening nemen.

Na overleg hebben we een tweetal data's geprikt namelijk zondag 5 en 18 september.

UPDATE 7-8-10: De definitieve datum is zondag 19 september!!

UPDATE 5-9-10

We hebben gisteren eindelijk de route voor de meet & ride voor gereden en moet zeggen d'r zit van alles in, Bochten, kleine weggetjes, grotere wegen, strak asfalt en minder strak asfalt voor ieder wat wils. De lengte is een kleine 110 km.

We gaan verzamelen om 11:30u bij de Mac Donalds bij afslag Breda-Noord (afrit 17 vervolgens richting Breda aanhouden 2e stoplichten rechtsaf, veldsteen4) aan de A16.

Na een bakkie koffie en een praatje willen we zo rond 12u beginnen aan de rit. Op ongeveer de helft hebben we een break ingelast en gaan ergens lekker ff een terrasje pakken om wat te drinken en eventueel een vorkje te prikken. We verwachten ongeveer rond 16u weer terug te zijn bij het startpunt. De route wordt op een normaal tempo gereden zodat iedereen lekker mee kan.


Dus heb je tijd de 19e en zin om mee te rijden meldt je aan!! Mocht je evt iemand hebben die geen Raptor rijdt maar wel zin heeft om mee te rijden, van harte welkom. Hoe meer zielen hoe meer vreugd! :Y


:] :] :] :]

Wie gaan er mee:

* Firewallie
* WoJo
* Jurgen71
* MT-Lighting
* Giroldi + vrouwtje
* Snelle Henk
* Phattony +vrouwtje?
* Torrent
* Kwispelhond
 
Laatst bewerkt:
hai goed gedaan wojo.
ja als brabander ben ik er zekker bij.
Afgelopen weekend 550 km in de achterhoek gereden super.
Hoop dat we er deze keer belgen bij zijn.
 
Na een zeer geslaagde Meet & ride eerder dit jaar uitgestippeld door Horned zullen Firewallie en mijzelf de zuidelijke editie voor onze rekening nemen. Na overleg hebben we een tweetal data's geprikt namelijk zondag 5 en 18 september.

Het startpunt van de rit zal ergens in de buurt van Breda zijn zodat we wellicht ook eens onze belgische reptielen kunnen begroeten! :W

Dus aan allen die interesse hebben laat ff weten welke datum je voorkeur geniet zodat we deze kunnen vastprikken.

Zal trouwens nog wel kijken of ik hier een topic voor aan kan maken en mocht dat gelukt zijn dan horen jullie het wel (Da was dus niet zo heel lastig dus Tadaa)

:]

Je kan er nog een poll aan vast maken zodat iedereen iig een datum kan kiezen.
Als het goed is kan dat wanneer je je OP wijzigd. Er staat dan ergens "poll aanmaken" of zoiets.
 
Ja ,dat zijn we aan onze stand verplicht niet dan.
steeds meer dan moet er toch een keer een eigen plek komen bij italia dag
 
Ja ,dat zijn we aan onze stand verplicht niet dan.
steeds meer dan moet er toch een keer een eigen plek komen bij italia dag

Heb al gepolst of er mensen interesse hebben mee te gaan naar de Italdag maar krijg maar weinig reactie.....

Misschien ook nog maar een topic voor openen als we dan toch bezig zijn! :P
 
Heb al gepolst of er mensen interesse hebben mee te gaan naar de Italdag maar krijg maar weinig reactie.....

Misschien ook nog maar een topic voor openen als we dan toch bezig zijn! :P

O jazeker wel. Heb de datum al op de kalender vast gelegd. 22 augustus als ik me niet vergis.
 
Kan op beide dagen, lijkt me weer erg gezellig! :) Zit tijdens die Italdag nog op lowlands, had anders graag mee gewild om daar wat herrie te schoppen.. :P

Tot september!
 
schopje!

Helaas ga ik er niet bij zijn Wojo. -O-
Ik ga dat weekend naar Luxemburg met de V-Rap met wat vrienden. Is een beetje een compensatie omdat eerder dit jaar de Vogezentrip niet is doorgegaan. Best jammer want ik wilde er graag bij zijn, maar ik ben ook afhankelijk van de anderen en dit was de enige optie nog dit jaar voor hun.

Misschien tot de volgende meeting.
 
Hela Ed, jammer...

Maar begrijpelijk Luxemburg is idd erg leuk om te rijden zeker als je een weekendje met vrienden gaat! :Y

Volgende keer beter en veel plezier daar :]
 
Beste raptor vrienden,

Helaas moet ik mij afmelden voor de rit op 19 september '( -O- Een andere hobby (zeilen) vraagt de aandacht en ga het niet halen om van de boot naar huis (Haarlem) en brabant te rijden in 1 dag...boot achterlaten gaat me net te ver.

Sorry!

Ik hoop de volgende rit weer van de partij te zijn.
 
Laatst bewerkt:
Beste raptor vrienden,

Helaas moet ik mij afmelden voor de rit op 19 september '( -O- Een andere hobby (zeilen) vraagt de aandacht en ga het niet halen om van de boot naar huis (Haarlem) en brabant te rijden in 1 dag...boot achterlaten gaat me net te ver.

Sorry!

Ik hoop de volgende rit weer van de partij te zijn.

Ai das jammer, en we hebben al zo weinig aanmeldingen -O-

Hopelijk tot een volgende keer dan maar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan