Opruiming onderd. cbr/vtr/rsv/gsxr,banden,stuurdemp/rearset

Status
Niet open voor verdere reacties.

TL-Rev

MF veteraan
5 jun 2003
1.615
14
Zwijndrecht
Foto's volgen... Prijzen zijn VRAAGPRIJZEN, schroom niet om een bod te doen! Onderdelen die samen genoemd worden kunnen evt. (tegen een aannemelijk bod) ook los weg. Ik heb sommige dingen opgemeten, maar omdat ik tijdelijk maar één bruikbare arm heb kan ik er hier en daar wel eens een millimetertje naast zitten! :+

Hoop spullen al verkocht, alleen onderstaande nog beschikbaar.

- CBR600F1 (?) tankdop met sleutel. 15 euro.
- Evt. CBR600F2 motorblok, carburateurs en compl. luchtfilterhuis te koop, tegen goed bod. Ongeveer 50.000 gelopen (ooit van Peter_v86 gekocht omdat ik dacht dat mijn blok de geest ging geven, maar de APE spanner die Peter meeleverde loste het probleem op...).

- Vervangingspijpje voor race clip-ons, lengte met nylon dop ongeveer 28,5cm, zonder dop 26,5cm. Diameter 22mm. 10 euro.
- Schijfremslot/startonderbrekerset Reflex. In doos met gebruiksaanwijzing. 20 euro.

:W
 
Laatst bewerkt:
Tankdop CBR600F1
full
 
Remschakelset verkocht, stuurdemper nog aanwezig...

Peerke2, als je nog eens een dergelijk setje tegenkomt: je moet een soort verloopstuk maken tussen de set en het frame (je kunt dan wel meteen meerdere gaten in het verloopstuk boren en draad tappen, zodat de set verstelbaar is). Daarnaast zal ws. een originele rempomp niet zonder beugel of plaatje o.i.d. passen. Kortom: setjes zijn leuk&betaalbaar, maar als je niet handig bent (of niemand kent die handig genoeg is) kun je beter het tigvoudige betalen voor een modelspecifiek setje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan