Opruiming onderd. cbr/vtr/rsv/gsxr,banden,stuurdemp/rearset

Status
Niet open voor verdere reacties.
dacht mooi voor me achtervelg maar keek net ff maar zie dat er geen gat zit waar ie doorheen past moet hem laten gaan...
 
De stuurdemper heb ik samen met de al verkochte remschakelset gekocht. Zat geen merkje o.i.d. op (op de remschakelset stond Yoshimura, maar daar geloof ik niet echt in voor dat geld ;) ). Ik ga zelf een rood geanodiseerde remschakelset gebruiken met dito stuurdemper, vandaar dat deze de verkoop in gaat. Hij zal vast te reviseren zijn, maar ik kan je niet vertellen of er standaard (maat) keeringen zijn gebruikt :N
 
Stuurdemper verkocht, bij deze een plaatje van hoe mijn WP dempertje destijds op mijn circuitbleet gemonteerd zat:

full
 
Merci! Dat is inderdaad de bedoeling. Ik ga de draadboom overigens aanpassen en de choke knop naar onder verplaatsen, dus heb ik wat minder last van kabeltroep :).

Edit:

Hmm, toch iets anders. Ik wil hem onder het lange kuipframe monteren. Dan kan ik er wel minder goed bij, maar je gaat hem toch niet tijdens het rijden afstellen.
 
Laatst bewerkt:
Merci! Dat is inderdaad de bedoeling. Ik ga de draadboom overigens aanpassen en de choke knop naar onder verplaatsen, dus heb ik wat minder last van kabeltroep :).

Edit:

Hmm, toch iets anders. Ik wil hem onder het lange kuipframe monteren. Dan kan ik er wel minder goed bij, maar je gaat hem toch niet tijdens het rijden afstellen.

Weet niet of je dan goed uitkomt met de kuip, zoals op het plaatje gemonteerd komt het uiteinde van de stuurdemper BOVEN de kuip uit. Ik denk dat je als je hem eronder monteert een gaatje in je kuip moet boren waar het stangetje doorheen komt...en dan niet te plat de bochten door ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan