Kawasaki GPX600R 1991 voor weinig

Status
Niet open voor verdere reacties.

ldebackker

Rookie
25 mrt 2010
23
0
Delft
Ik heb een nieuwe motor gekocht en nu laat mijn oude mij in de steek. Ik heb geen zin en tijd meer om er aan te sleutelen, dus iemand die dat wel heeft mag hem voor weinig mee nemen. Het gaat om een GPX uit 1991 (km stand 36000) die ik inmiddels ruim twee jaar in mijn bezit heb.

Wat is er goed aan deze motor:

  • goede banden
  • carburateurs gereviseerd
  • 3000 km geleden kleppen gesteld
  • Laser 4-1 compleet systeem in zeer goede staat
  • tank is gecoat aan de binnenkant waardoor deze niet meer kan roesten
  • altijd goed onderhouden, op tijd zijn beurtjes gehad

De motor start wel, loopt zo te horen netjes, maar niet constant op 4 cylinders. Zoals hierboven genoemd heb ik geen zin en tijd meer om er aan te sleutelen. Daarom mag hij nu weg voor een laag prijsje. Voor 400 euro is ie van jou, of kom met een bod.
full
 
Kun je mij een mailtje sturen?
tmoons apenstaartje hotmail punt com
ik heb wel interesse in de motor.
 
Theo komt zaterdag kijken. als jij ook interesse hebt Martell, dan kan je komend weekend ook komen kijken, mits Theo hem niet meeneemt natuurlijk. maandag ga ik op vakantie dus anders moet je 2 weken wachten...
 
Theo komt zaterdag kijken. als jij ook interesse hebt Martell, dan kan je komend weekend ook komen kijken, mits Theo hem niet meeneemt natuurlijk. maandag ga ik op vakantie dus anders moet je 2 weken wachten...

Komend weekdn in België. Maar dat geeft niets. Mocht het nog zo zijn, dan heb ik wel geduld.
 
Vanmiddag overeenstemming bereikt met Lars, ergens na de 13e ga ik de fiets ophalen.
 
Motor is inmiddels naar zijn nieuwe adres verhuist. onderwerp mag op slot.
(vermoed ik)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan