Sportuitlaat CBR600F

Spykes

MF veteraan
9 feb 2003
7.706
86
Tilburg
Ik kwam hem tegen toen ik de garage een beetje aan het ruimen was. Een sportuitlaat van het merk H&W voor de CBR600F '91'-98. Ik heb hem er alleen maar even opgehad om te kijken hoe hij klonk. Lekker geluidje erin maar heb nu een Bos demper.

Mag weg voor de vaste prijs van €40.


Eén nadeel, of ja, het is maar hoe je het ziet. De middenbok moet verwijderd worden of je moet het steuntje aanpassen, de middenbok komt nu te ver omhoog namelijk.

Van 2 t/m 15 augustus ben ik op vakantie dus kan ik niet direct reageren.

full
 
Laatst bewerkt:
Is dit ding goed lekvrij te monteren en waar bevestig je dat lipje op de linkpijp aan?
 
Is dit ding goed lekvrij te monteren en waar bevestig je dat lipje op de linkpijp aan?


Bij mij zat hij er gewoon lekvrij op ja. Het lipje moet je even kijken waar je stoprubber van de middenbok precies komt. Je ziet op de foto wel een lipje zitten maar die zit iets te ver naar voren om de middenbok tegen te houden.
 
Middenbok heb ik niet (had ik maar dan had ik vandaag mijn schokbreker kunnen vervangen).
De bevestiging is dus middels het slip on methode en de ophangbeugel moet de rest doen. Of zie ik dat verkeerd ?
 
Laatst bewerkt:
Middenbok heb ik niet (had ik maar dan had ik vandaag mijn schokbreker kunnen vervangen).
De bevestiging is dus middels het slip on methode en de ophangbeugel moet de rest doen. Of zie ik dat verkeerd ?

Dat zie je helemaal goed! Originele uitlaat eraf, deze erop schuiven, bout door de ophangbeugel en de voetsteun. Onderaan de linkpijp zit een imbusschroef, die moet je aandraaien. Misschien moet je die even in de kruipolie weken, hij ziet er momenteel verroest uit of simpelweg een nieuw boutje er doorheen. En klaar!
 
Laatst bewerkt:
Ik laat het je morgen weten, heb elders nog een bod lopen waar ik nog antwoord op verwacht
 
Sorry, even aan mijn aandacht ontsnapt maar het andere bod is onverwachts toch geaccepteerd. Ik krijg binnenkort een carbon versie.

Succes met je verkoop aan de prijs zal het niet liggen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan