MF Gooi en Vechtstreek deel * 80 * The Next Generation!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeau, ik ben ook weer terug en warm en droog uit de Eifel..

Op de heenweg wel wat regen gepakt (lees: tot op je ondergoed doorweekt)
en dus ook op de terugweg B|

Zaterdag en zondag heerlijk doorgekomen, en in de afgelopen vier dagen meer dan 1300 km gereden *D

Best wel de grenzen van de Bandit gevonden, al moest ik me op sommige momenten een ietsiepietsie inhouden wegens mijn voorrijder.
was ook niet verkeerd hoor, af en toe

Maar wel voor de eerste keer stepje aan de grond gereden :)

Verder een prima hotel met een zwembad en een sauna voor goedkoop *D

Ik had overigens niet mijn demper gewisseld, en heb ook totale weekend geen polizei gesehen..
*O*

(afgezien van het zwembad voor goedkoop op de heen- en terugweg dan :+)
 
16:12 na 15 min persen is onze zoon geboren. We noemen hem Tygo en moeders en zoon maken het allebei prima! *O*
Zow, gefeliciteeeeeeeeeeerd! *O*


hoera_een_zoon.jpg
 
Welkom terug! :W
En ik ken de Eifel ook niet anders, helaas :N:Y :9 :Y :9 :Y :9 :Y :9 :Y :9 :Y :9 :Y :9 :Y :9
:^

Klinkt als n heerlijk weekend *D
Bandit nu smerig? :')

Hmmz dat gaat m niet helemaal worden denk ik, al is morgen n stukje wel lekker, toch Gill? *D
Neem aan dat je het over appeltaart hebt?? :9 Das altijd lekker! :9 Denk dat ik er eerdaags weer eens eentje ga bakken ofzo :9 gewoon voor de fun :9
Uhu, appeltaart!! :9 :9~

Tijd dat ik de keuken ook weer eens induik ervoor, met dit weer kan het prima! O-)
 
Wat kost dat dan per oog Teun?!! Zou ik zeker ook wel een keer willen laten doen. Betaal nu 22 euro per maand voor m'n lenzen... :/

Wist niet dat je lensen had. :P (of dat Teun zich heeft laten laseren :))
Toch leuk om te horen dat mensen hier zoveel positieve ervaringen hebben.

http://forum.ooglaservergelijking.nl/about906.html (Ik ga iig nooit naar Care Vision) :X

Als ik lees dat meerdere mensen er problemen mee hebben... dan is het het voor mij niet waard. Als ik van -2,5 naar -4 ga ... brrr...

Even ter motivatie.. ik vind het erg irritant om telkens je helm op te moeten zetten...bril op.... bril af... helm af. Etc.... Heb al proeflensen besteld om te proberen. :)

heb het jaar of 7 geleden laten doe zelfde klachten als jij in het begin,heb nu 100% geen klachten nooit wat gehad ook .ik had -2,5 en kon niet snachts meer rijden ik kan nu ook weer goed s nacht zien.
ik vind het een aanrader voor iedereen die een bril heeft mijn bril ging 1x per jaar stuk of kwijt kosten ook klauwen vol met geld.
ik zeg doen visionclinics wtc was toendertijd de beste weet niet nu .

Tot op heden geen problemen.
In het begin wel minder zicht aan het einde van de dag na veel beeldscherm staren.
Maar dat schijnt erbij te horen. Nu geen last van meer van.
Ogen worden dan te droog.

Ach, op lange termijn zie ik dan wel weer. Ben toch al over de helft :X

Goed om te lezen.
Ik doe werk waarbij ik de hele dag achter het scherm zit.... :/

Hier lees ik ook wel goede verhalen van: Tijd voor uw ogen
 
Whoehaaa... Manu en Michel gefeliciteerd met jullie zoon Tygo... En ook louise natuurlijk ook gefeliciteerd met je broertje :) Wat geweldig dat het gelukkig niet zo lang heeft hoeven duren. Wens de kleine veel geluk en gezondheid toe...

hoera_jongen.jpg




Welkom terug JJ... Leuk dat je genoten hebt van het rijden... Jammer van de regen.

Appeltaart... hmmmmmm lekker hoor.
 
Laatst bewerkt:
16:12 na 15 min persen is onze zoon geboren. We noemen hem Tygo en moeders en zoon maken het allebei prima! *O*

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
HOERA, GEFELICITEERD!!!!!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

HET WORDT DE WEEK VAN DE BEVALINGEN !!!! :Y
IK WORD WOENSDAG PAPPA!!!!!
OREA wordt woensdag ingeleid in de voege ochtend.
Met een beetje mazzel is onze dochter er dan in de avond.
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Ook gefeliciteerd dan alvast! *O*

Alleen, het inleiden, dat is dan het opwekken van de bevalling, of wat? Orea was toch later uitgerekend? :)

Dan moeten Girl en Kato ook nog een beetje opschieten. Moet makkelijk alle drie in één week kunnen. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan