MF Gooi en Vechtstreek deel * 80 * The Next Generation!

Status
Niet open voor verdere reacties.
@X auto it izzz... tevens file B|
@ Sun: kan fretfoto niet openen (die van snurkie dan weer wel :') ) maar fretjes zijn gáááf! *O*
@ whizzard: Haai there! :W
 
Bedankt voor het bericht. Ik heb net met Gerard overlegd, de data zijn akkoord, de eigen motoren kunnen helaas niet meegenomen worden. We zitten op onze locatie met erg strenge geluidseisen, onze motoren zijn dan ook dubbel gedempt.

Sommige mensen moeten ook tegen zichzelf beschermt worden. (al gebeurt dat indirect ;)).
Maar dit is ook niet helemaal waar, in mijn cursus deed er ook iemand met zijn eigen motor mee. :)
 
Is er hier in de buurt een beetje terrein voor???

Best wel. :Y
In Veenendaal is daar een terrein voor.. langs de A28 zag ik er ook een. Maar of dat toegangbaar is weet ik niet. Anders diverse wegen die ik ken, zijn niet allemaal even legaal alleen (sommige gelukkig wel weer).
 
@Toos, denk dat het het fijnste is om de groepen in te delen op ervaring. Overigens zou ik best met MZN willen. Die is ondertussen al zo ervaren. ;)
 
Laatst bewerkt:
Allrighty...

De planning van experience island gesproken en de volgende data zijn beschikbaar in sept/okt:

Maandag: 11 of 18 Oktober


Geen eigen motoren, max 7 pers.


Dus zet je Nick achter de datum die jouw voorkeur heeft...



11-10 (maandag dus Weekdagen € 195,00 incl. BTW p.p.):

- Michel
- Toos
- X
- Nocer
- Deadeye
- MZN
- Achi
- WB
- Teun
- Jantah

18-10 (maandag dus Weekdagen € 195,00 incl. BTW p.p.):

- Michel
- Toos
- X
- Nocer
- Deadeye
- MZN
- WB
- Teun
- Jantah
 
Laatst bewerkt:
Verdelen over 2 dagen geen probleem. Als we de dagen niet kunnen vullen maken ze die dagen openbaar en zullen dan mogelijkerwijs met "vreemd volk" gevuld worden... :P
 
Allrighty...

De planning van experience island gesproken en de volgende data zijn beschikbaar in sept/okt:

Maandag: 11 of 18 Oktober


Geen eigen motoren, max 7 pers.


Dus zet je Nick achter de datum die jouw voorkeur heeft...



11-10 (maandag dus Weekdagen € 195,00 incl. BTW p.p.):

- Michel
- Toos
- X
- Nocer
- Deadeye
- MZN
- Achi
- WB
- Teun
- Jantah

18-10 (maandag dus Weekdagen € 195,00 incl. BTW p.p.):

- Michel
- X
- Nocer
- Deadeye
- MZN
- WB
- Teun
- Jantah
 
@Toos, denk dat het het fijnste is om de groepen in te delen op ervaring. Overigens zou ik best met MZN willen. Die is ondertussen al zo ervaren. ;)
Heb al enigzins een verdeling in het bolletje (uiteraard in overleg met iedereen ;) )
 
Goedemorgen Toos,



Bedankt voor het bericht. Ik heb net met Gerard overlegd, de data zijn akkoord, de eigen motoren kunnen helaas niet meegenomen worden. We zitten op onze locatie met erg strenge geluidseisen, onze motoren zijn dan ook dubbel gedempt.

Hmmm, mijn volledig standaard CRF450X is stiller dan de KTM's standaard zijn. Kom wel even kijken die dag met eigen brommert en camera, maar nogmaals.

HEAUMEAUX
 
Off road *O*

Zullen alleen spijkers met koppen moeten slaan. 9 is te weinig voor 2 dagen -O-

Zijn er nog mensen die aan willen sluiten zodat we 2 dagen vullen??????? anders moeten er 2 uitstappen -O-
Lijkt wel hartstikke leuk, maar zo'n daggie is voor mij geen 195,-- waard.


:W :W :W :W

Goeienacht allemaal :P ;)

Ook weer terug dus, is er nog iets belangrijks gebeurd in de laatste 2 deeltjes? O-)

Edit: voor zover ik het kan overzien:

Mooie editie Mies & Coonie, maar nog geen beebs;

Jantah, jarigen en Poik gefeliciteerd;

Jazzuki gecondoleerd;

Vakantiegangers: veel plezier!

ff slapies doen, morgen lees ik wel weer verder! :j
:W plex












Joke :W
 
Ik heb mijn laarzen bij Motozoom gekocht. Veel keuze. :Y
Vind ik nog best meevallen.. Doe mij maar Goedhart :Y Helm gekocht, en een half jaar later toch terug gegaan voor sliders en 'n backprotector. Met die nieuwe indeling is het echt 'n mooie winkel :} Ook voor mijn nieuwe laarzen, pak en handschoenen zal ik daar weer heen gaan

Zit bij bodegraven aan de A12
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan