MF Gooi en Vechtstreek deel * 80 * The Next Generation!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit te lezen over ogen laten laseren etc... de risico's etc...
Weet niet of ik het uberhaubt wil.... vooral als je de negatieve verhalen leest... nu valt het voor mij nog wel mee qua slecht zicht. Maar hoe zit het na de behandeling.. wat als het fout gaat.... de toekomst?

Blijft apart... ook mensen die het hebben over 'leuke aanbiedingen', 'korting hierop' en 'even naar het buitenland omdat het daar zo goedkoop is'.

:/

Als ik het ooit overweeg dan kies ik voor lekker duur... en het proffesioneelste wat er is. Hoe kan je nou voor je ogen een aanbieding kiezen... brrr...


Vorig jaar laten doen. Helemaal super *O*
Idd was niet goedkoop :N
 
Ja? Leuk om te lezen. :Y Geen nadelige gevolgen? :)
Ook niet onzeker over de toekomst... (dat is zo zonde he.. je weet niet hoe het op de langere termijn gaat).
 
Ja? Leuk om te lezen. :Y Geen nadelige gevolgen? :)
Ook niet onzeker over de toekomst... (dat is zo zonde he.. je weet niet hoe het op de langere termijn gaat).

Tot op heden geen problemen.
In het begin wel minder zicht aan het einde van de dag na veel beeldscherm staren.
Maar dat schijnt erbij te horen. Nu geen last van meer van.
Ogen worden dan te droog.

Ach, op lange termijn zie ik dan wel weer. Ben toch al over de helft :X
 
Laatst bewerkt:
Zou ook nog wel eens willen laseren. Maar inderdaad duur. :Y

Al helemaal uitgepuft? Zit al de hele middag driftig mee te puffen, maar begin er nu toch wel een beetje moe van te worden. :')

Dat het allemaal maar voorspoedig mag verlopen. :Y

Om het af te maken heeft m'n HDD de geest gegeven, het is weer eens zo'n periode dat echt alles stuk kan. :')
 
Tot op heden geen problemen.
In het begin wel minder zicht aan het einde van de dag na veel beeldscherm staren.
Maar dat schijnt erbij te horen. Nu geen last van meer van.
Schijnt er ook bij te horen. Ogen worden dan te droog.

Ach, op lange termijn zie ik dan wel weer. Ben toch al over de helft :X
heb het jaar of 7 geleden laten doe zelfde klachten als jij in het begin,heb nu 100% geen klachten nooit wat gehad ook .ik had -2,5 en kon niet snachts meer rijden ik kan nu ook weer goed s nacht zien.
ik vind het een aanrader voor iedereen die een bril heeft mijn bril ging 1x per jaar stuk of kwijt kosten ook klauwen vol met geld.
ik zeg doen visionclinics wtc was toendertijd de beste weet niet nu .
 
Zou ook nog wel eens willen laseren. Maar inderdaad duur. :Y

Al helemaal uitgepuft? Zit al de hele middag driftig mee te puffen, maar begin er nu toch wel een beetje moe van te worden. :')

Dat het allemaal maar voorspoedig mag verlopen. :Y

Om het af te maken heeft m'n HDD de geest gegeven, het is weer eens zo'n periode dat echt alles stuk kan. :')
Eyyyy Lank! :W Hoe is het met jouw motorperikelen??
 
Wat kost dat dan per oog Teun?!! Zou ik zeker ook wel een keer willen laten doen. Betaal nu 22 euro per maand voor m'n lenzen... :/
 
@Ogen: een nicht van mij heeft het ergens in de beginjaren 90 laten doen. Toen stond het zelfs nog in de kinderschoenen volgens mij. Maar zij heeft, na de in het begin aanwezige wazigheid, nog steeds nergens last van. Draagt nog steeds geen bril meer en ziet nog steeds perfect!
Dus tsjah, als ik een bril zal hebben gehad, dan denk ik dat ik ook wel gelazerd zal zijn hebben :Y
 
Eyyyy Lank! :W Hoe is het met jouw motorperikelen??

Gill! :W

Nog rustig aan het front. Enerzijds wachten op Koeman voor een schadebedrag, wachten op de verzekering, en verder weinig dat ik echt kan doen. Ja, schadeformuliertje invullen en even bellen met de fietster zodat ik een volledig adres van haar kan opgeven. Niet echt een dagvullende taak.

Anderzijds wachten tot de eigenaar van de fiets waar ik wil gaan kijken terug is, zodat ik..nou ja, kan gaan kijken.

Beetje stil dus. :)
 
Zeau, ik ben ook weer terug en warm en droog uit de Eifel..

Op de heenweg wel wat regen gepakt (lees: tot op je ondergoed doorweekt)
en dus ook op de terugweg B|

Zaterdag en zondag heerlijk doorgekomen, en in de afgelopen vier dagen meer dan 1300 km gereden *D

Best wel de grenzen van de Bandit gevonden, al moest ik me op sommige momenten een ietsiepietsie inhouden wegens mijn voorrijder.
was ook niet verkeerd hoor, af en toe

Maar wel voor de eerste keer stepje aan de grond gereden :)

Verder een prima hotel met een zwembad en een sauna voor goedkoop *D

Ik had overigens niet mijn demper gewisseld, en heb ook totale weekend geen polizei gesehen..

*D 26 juli is een mooie datum als we dat gaan halen *O*


*O* Spannend!!

@Roy!! Jij hier ;)

@CF: wellicht rit eindigen met appeltaart?

@Nocer: mijn collega heeft zijn ogen laten laseren in NL vorig jaar en is helemaal tevreden.
 
Wat kost dat dan per oog Teun?!! Zou ik zeker ook wel een keer willen laten doen. Betaal nu 22 euro per maand voor m'n lenzen... :/
ik heb het zelfs nog in de gulden tijd gedaan en toen was het 25% duurder dacht ik,ik was 1 van de eerste.
maar ik kon niet boksen met bril dat was lastig dus ik wou toen echt heel graag.
maar ik zeg doen noor,moet er niet meer aan denken lensen of een bril.
 
Gill! :W

Nog rustig aan het front. Enerzijds wachten op Koeman voor een schadebedrag, wachten op de verzekering, en verder weinig dat ik echt kan doen. Ja, schadeformuliertje invullen en even bellen met de fietster zodat ik een volledig adres van haar kan opgeven. Niet echt een dagvullende taak.

Anderzijds wachten tot de eigenaar van de fiets waar ik wil gaan kijken terug is, zodat ik..nou ja, kan gaan kijken.

Beetje stil dus. :)
Ah, ok. Dan klopt het dus dat het er stil over was :P
Wat wilde je nu gaan kijken/kopen ook al weer dan?? :?
 
Gill! :W

Nog rustig aan het front. Enerzijds wachten op Koeman voor een schadebedrag, wachten op de verzekering, en verder weinig dat ik echt kan doen. Ja, schadeformuliertje invullen en even bellen met de fietster zodat ik een volledig adres van haar kan opgeven. Niet echt een dagvullende taak.

Anderzijds wachten tot de eigenaar van de fiets waar ik wil gaan kijken terug is, zodat ik..nou ja, kan gaan kijken.

Beetje stil dus. :)

Geduld is n schone zaak ;)

Tkomp allemaal goed joh :Y *O* *O*
 
Zeau, ik ben ook weer terug en warm en droog uit de Eifel..

Op de heenweg wel wat regen gepakt (lees: tot op je ondergoed doorweekt)
en dus ook op de terugweg B|

Zaterdag en zondag heerlijk doorgekomen, en in de afgelopen vier dagen meer dan 1300 km gereden *D

Best wel de grenzen van de Bandit gevonden, al moest ik me op sommige momenten een ietsiepietsie inhouden wegens mijn voorrijder.
was ook niet verkeerd hoor, af en toe

Maar wel voor de eerste keer stepje aan de grond gereden :)

Verder een prima hotel met een zwembad en een sauna voor goedkoop *D

Ik had overigens niet mijn demper gewisseld, en heb ook totale weekend geen polizei gesehen..*O* Spannend!!

@Roy!! Jij hier ;)

@CF: wellicht rit eindigen met appeltaart?

@Nocer: mijn collega heeft zijn ogen laten laseren in NL vorig jaar en is helemaal tevreden.

Klinkt als n heerlijk weekend *D
Bandit nu smerig? :')

Hmmz dat gaat m niet helemaal worden denk ik, al is morgen n stukje wel lekker, toch Gill? *D
 
16:12 na 15 min persen is onze zoon geboren. We noemen hem Tygo en moeders en zoon maken het allebei prima! *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan