Tweetakt verenigt U zich hiero deel2

Toch is dat idee van de uitlaatdempers (licht) bovenaan, en benzine (zwaar bij volle tank) onderaan helemaal niet zo slecht!
Wat (behalve dan de hitte) zouden de nadelen eigenlijk zijn? Benzine pomp nodig, maar ach..... en mogelijk minder ruimte voor de uitlaten?
 
Wat mooie Honda plaatjes

- Bravenet Blog


Daar zit wel wat leuk spul tussen :Y ,die Honda met de pijpen bovenlangs zal
wel aangenaam geweest zijn om op te rijden,lijkt mij wel een beetje erg heet
zo,die vervanger voor de 125cc,1 cylinder 4takt :r ,als dat net zo gaat klinken als bij de crossers hoeft het van mij niet :N
 
Heb vandaag de striping aan de 1e kant gedaan van de RD
full
 
Inderdaad was 1 van m,n eerste motoren,die ken jij ook nog wel denk ik Freek,
de oude motor van Andre,die hoorde je al van ver aankomen met die 2 in 1. *O* :]
Die was nog aardig snel,sneller dan een cb750 uit die tijd :Y
Heb hem verkocht aan een maat van mij,die heeft er toen weer standaard cylinders
op gezet,ik heb er toen nog een keer mee gereden,hij was gelijk niet meer
vooruit te branden :N
 
Laatst bewerkt:
Hoe rijdt dat nou, kun je er normaal mee wegtrekken en touren of alleen maar raggen?
Is het bochtenwerk volgens het bekende japanse zwabberwerk of gaat dit wel goed?
(naar verbruik vraag ik maar niet..)

Even reageren. De t 500 rijdt en stuurt perfect met bt 45 banden ,schakeld prettig en met touren kan je hem lui rijden , en anders even een versnelling terug schakelen en hoger in toeren
gaat hij er flink vandoor. motor voelt srtak aan mede door dikkere olie inde vork en stevegere veren, verbruik benzine is zo een 1op 15 motor staat nu ook op T en Tg forum.

zo,n T 500 kom je niet veel meer tegen :)

mvg
 
Vind het niks :N ,maar ben ook meer een liefhebber van orginele motoren *O*
 
Laatst bewerkt:
Wel een gaaf ding *O* ,ben alleen bang dat de RDW zoiets niet toelaat :N ,zou wel een
leuk supersport motor pestertje zijn. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Dacht vandaag ff een stukje te gaan rijden met m,n 250,dat ging niet zo snel als
ik gedacht had :N ,het kreng wou maar niet starten :( ,bougietjes waren kletsnat,dus ff
schoongebrand,nog niet starten,weer vet geslagen,half uur staan trappen ,toen kwam
er een beetje leven in,uiteindelijk kwam hij op toeren en werd zo ongeveer de halve
benzinetank uit de uitlaat gegooid :? ,blijkbaar zijn de vlotternaalden aan vervanging toe,
het carter was vol benzine gelopen,toch maar ff gaan rijden om de boel weer schoon te
branden. :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan