Ducati-Topic deel 65 * CAPIREX EDITIE *

Status
Niet open voor verdere reacties.
boekie kopen is handiger met sleutelen hoor, anders komt de laptop zo onder het vuil en olie te zitten :+
Wij hebben de beschikking over zo'n wit ding, als je op Printen klikt komt wat eerst op het beelscherm stond op papier te staan... Donders makkelijk!

Maar bedankt voor de tip, ik zal even nazoeken wat het juiste moment is!
 
Laatst bewerkt:
Ik kan de bout ook losdraaien met momentsleutel (werkt 2 kanten op) dan zie ik ongeveer wel hoe vast die zit.. nadat ik eerst de kleine boutjes losgedraaid heb..
 
ah, je gaat naar zo'n all-in gebeuren waar al die burgermannetjes komen.

De Duitsers gaan naar Club Med. Dat schijnt voor hen een Oase te zijn, waarin ze met de landgenoten Schnitzels kunnen eten en bier kunnen drinken, terwijl de kinderen vermaakt worden door frivole Duitse (man)meisjes.

Ik heb me laten vertellen dat Fog onderdak heeft gezocht in een Chateau. Gelijk heeft ie.
De Cruiser moet evenwel bij de weg geparkeerd worden. Het is daar verboden voor niet Franzosefiele automobielen.
 
De Duitsers gaan naar Club Med. Dat schijnt voor hen een Oase te zijn, waarin ze met de landgenoten Schnitzels kunnen eten en bier kunnen drinken, terwijl de kinderen vermaakt worden door frivole Duitse (man)meisjes.

Ik heb me laten vertellen dat Fog onderdak heeft gezocht in een Chateau. Gelijk heeft ie.
De Cruiser moet evenwel bij de weg geparkeerd worden. Het is daar verboden voor niet Franzosefiele automobielen.



Volgens mij zit Fog de hele drie weken met z'n gezin in een Formula 1 hotelletje. De Zuunige Fries
 
Laatst bewerkt:
Ik kan de bout ook losdraaien met momentsleutel (werkt 2 kanten op) dan zie ik ongeveer wel hoe vast die zit.. nadat ik eerst de kleine boutjes losgedraaid heb..

M'n Haynes geeft aan:

Front wheel axle nut 63NM
Axle clamp bolts 19 NM

Front brake disc bolts 25NM


Front brake caliper mounting bolts 43NM

Een speciaalgereedschap voor het loshalen van het voorwiel (één zijde) is noodzakelijk. Stond laatst ook eens in de Strada.
 
Ik kan de bout ook losdraaien met momentsleutel (werkt 2 kanten op) dan zie ik ongeveer wel hoe vast die zit.. nadat ik eerst de kleine boutjes losgedraaid heb..
ik zeg eerder dat het 63 Nm is.. enne.. eerst die moer lossen, dan die 4 kleine losdraaien. of de 4 kleine losdraaien en het special tooltje gebruiken en de grote moer losdraaien..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan