Ducati-Topic deel 65 * CAPIREX EDITIE *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heren.............. (en natuurlijk ook dames),


Old Fogske trekt de stekker uit de schoot-pc, het ga allen goed, niet platter gaan dan het rubber aankan en verder ook geen gekke dingen doen. Tot over drie weken of zoveel eerder als dat ik eventueel zin heb de stekker in de vakantie-pc te steken :P :W


*D

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

PARTY-TIME

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Ben vorig jaar geweest, niets meer aan.
Het jaar daarvoor was wel leuk :] , met stunten etc, tegenwoordig ziet het blauw van de pliesie :(

nee joh. geen politie gezien begin dit jaar. maargoed verder is het allemaal maar zozo op de MM. leuk om wat ducatisten te zien, meer niet.
 
nee joh. geen politie gezien begin dit jaar. maargoed verder is het allemaal maar zozo op de MM. leuk om wat ducatisten te zien, meer niet.

Vind de DCR het festijn voor de Ducatist. Op de MM is het een enorme berg japans plastiek en schroot. Voor wie er van houdt, best. Wel overigens best wel aardige figuren bij, daar niets van. Ik heb gewoon niet zoveel oog en/of interesse voor die Japanse dingen. Zou er alleen maar heengaan om de Ducatisten.
Maar binnenkort weer de Supersportdag op Annen, ook een gelegenheid waarbij diverse bekenden aanwezig zijn.
 
Hallo,

Heeft er toevallig iemand van dit topic een Ducati St 2/3 of 4? Ik zou graag willen weten wat deze ongeveer in het jaar aan onderhoud kosten als iemand dat bijhoud.

Kzie wel of er reactie komt :)
 
Hallo,

Heeft er toevallig iemand van dit topic een Ducati St 2/3 of 4? Ik zou graag willen weten wat deze ongeveer in het jaar aan onderhoud kosten als iemand dat bijhoud.

Kzie wel of er reactie komt :)
Ik heb een ST4s(996), en ja onderhoud is geheel afhankelijk van kilometers die je maakt.
Heb hem nu 3 jaar, op olie verversen en 1 keer een grote beurt, setje nieuwe banden en een accu nu nog nooit iets bijz aan gehad.
Inmiddels 43.000km gelopen, verder een hele fijne motor.
 
Ik heb een ST4s(996), en ja onderhoud is geheel afhankelijk van kilometers die je maakt.
Heb hem nu 3 jaar, op olie verversen en 1 keer een grote beurt, setje nieuwe banden en een accu nu nog nooit iets bijz aan gehad.
Inmiddels 43.000km gelopen, verder een hele fijne motor.

Ah ok, dat is niks meer als een ander merk dus. Bevalt hij goed met touren? Zie dat je ook een Div hebt?
 
Ik heb een ST4s(996), en ja onderhoud is geheel afhankelijk van kilometers die je maakt.
Heb hem nu 3 jaar, op olie verversen en 1 keer een grote beurt, setje nieuwe banden en een accu nu nog nooit iets bijz aan gehad.
Inmiddels 43.000km gelopen, verder een hele fijne motor.

Zou toch adviseren om wat vaker onderhoud te plegen. het is geen japanner........ maar het zijn wel jouw centen......
 
Hoezo Chief? gekocht met 27.000(grote beurt) in 2007, 2008 olieververst en filter,2009 grote beurt(riemen,kleppen stellen, etc), 2010 olie ververst . mooi toch

zo wel :D

maar als je het leest zoals je het schreef, ( volgens ducativoorschriften trouwens iedere 10K GB. dus loop je 2 grote beurten achter.

Kan lang goed gaan.
 
Laatst bewerkt:
Zit er veel verschil in die blokken dan?

Worden ze eigenlijk nog wel nieuw gemaakt die st's?

je hebt de ST4 met 916blok, de ST4 met 996 blok ( grotere inhoud, verder redelijk gelijk) de ST2 met watergekoelde 2 klepper en de ST3 met watergekoelde 3 klepper ( modernste van de gang)

Als je handig bent kun je veel zelf hoor, kijk maar naar Rob Troost, doet op het reviseren na alles zelf, scheelt een kluit.

MAar weet niet hoe handig je bent.
 
ST4=916cc 4 klepper
ST4s=996cc 4klepper(Olins achter, div carbondelen, startblokering en nog wat kleine dingen
ST3=944cc 3 klepper
ST2=944cc 2klepper
Ze worden niet meer gemaakt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan