Ducati-Topic deel 65 * CAPIREX EDITIE *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanavond even aftermarket knipperlichten gemonteerd op de Monster van mijn vriendin, ook ff de seatcover gepast, moet alleen nog 2 plaatjes hebben en wat schroefjes..
Heeft iemand hier een foto van?
 
Nope... was niet eentje met de 'dikste' motor.... ;)

(200 kompressor)


Da's dan weer jammer. De dikke motor is ook wat lager.


Was vandaag nog in Enschede en Almeloo. Heb nog aan je gedacht toen ik daar rondliep en converseerde met jouw dorpsgenooten.
 
Da's dan weer jammer. De dikke motor is ook wat lager.


Was vandaag nog in Enschede en Almeloo. Heb nog aan je gedacht toen ik daar rondliep en converseerde met jouw dorpsgenooten.
Reden veel MB's AMG aldaar rond...naast veel andere 'dikke' spul.......Dat spul, eenmaal op gang, gaat als een raket vandoor.....ga je met je motor nauwelijks bijhouden.
 
Seatcover word aan de onderzijde van het zadel vast gezet,beugeltjes kost iets van 5 euri per stuk bij de Ducati dealer,zet het wel goed vast want je zult de eerste niet zijn die hem verliest!!!
Vanavond even aftermarket knipperlichten gemonteerd op de Monster van mijn vriendin, ook ff de seatcover gepast, moet alleen nog 2 plaatjes hebben en wat schroefjes..
Heeft iemand hier een foto van?
 
Eén topic in zo'n twee weken ... das traag jongens ... maak er nou ff een end an, dan kunnen we door naar deeltje 66 :Y
Eens kijken of ik het dan een beetje kan bijhouden :?
 
*D *D
full
 
een grote auto is niet de garantie dat er ook verstand in zit.


en zo verlicht het het verdriet van musicmaestro met de destroying japanesecarsvideo's van vanmiiddag

die amerikanen hebben wel een stuk minder grip t.o.v. zo'n japanse luxe werkpaard

thanks Chief! heb ik nog niet even mogen zien voordat het topic sluit *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan