Heerenveen e.o. deel IV

Vandaag naar drachten en terug gereden. Aantal onderdelen verloren maar hij rijdt best pittig. Lekker vlot in iedergeval zo lijkt het haha. Zal ff wat foto's plaatsen. Filmpje op instagram
 
full

full

full

full
 
ja inderdaad nummer 2 (dit keer vastgepopt) ook kwijt. helaas
volgende oplossing blijft nog even een verrassing haha.

misschien een clifhanger voor de trouwe topic volgers. :+
 
RVS popnagels gebruiken. De normale alu popnagels smelten door de hitte en vallen er uit
Die smelten niet zomaar hoor. Had gasdichte aluminium popnagels op mn titanium demper van mijn rsv mille en die dempers worden behoorlijk heet. Nooit problemen gehad.
Tis meer dat je geen aluminium popnagels op rvs moet gebruiken omdat aluminium zacht materiaal is tov rvs daardoor kunnen aluminium popnagels (door trillingen) ruim gaan zitten waardoor ze gaan lekken.
 
Wij passen op cruciale punten rvs popnagels toe. Ivm de trillingen leek me dat wel een goed idee.... Mocht niet baten helaas. Waarschijnlijk kon het stuk blik het alsnog niet houden. Heb hem er nu onderuit, op de plank voor een volgend project. Las ik er dan wel een in. Heb er nu deugdelijk demperwol in zitten en een kort dbkillertje, hoop nu klaar te zijn. Uit voorzorg de borgende parkers met locktite vast gezet.

Hoop alleen dat hij nu niet te stil is haha
 
Ik heb ook aluminium popnagels gebruikt in mijn dempers.blijven wel zitten alleen gaan ze idd na verloop van tijd beetje losjes zitten .. dan gewoon weer uitboren en opnieuw ..
 
zo nog effe wat dingen polijsten en monteren ,, dan nog effe spuiten en airbrushen . kabels verlenen voor de ape' en rijden maar ..

heeft beetje vertraging .. was verkeerde ketting geleverd maar weer prima opgelost en komt morgen de juiste binnen ..

nieuwe bougies , nieuwe olie, nieuwe oliefilter, nieuwe tandwielen en ketting ,
alles schoongemaakt en gepolijst ,,

schiet mooi op en kan er weer paar jaar tegenaan

full

full
 
Hallo mannen,

Ik ben Erik, woon in Bolsward en rij een KTM.

Nu heb ik al een paar keer via de dealer nieuwe bandjes gekocht en laten monteren, maar dat moet goedkoper kunnen.

Gaat gewoon om standaard maten wegbanden : 120/70/17 en 180/55/17.

Hebben jullie betrouwbare en scherp geprijsde adresjes waar je je banden laat vervangen?

Alvast bedankt,

Fijn weekend, Erik.
 
Ik bestel meestal online en laat ze er dan onder zetten door een motorzaakje (motorhuis langezwaag) scheelt gauw 80 euro
 
Ik bestel meestal online en laat ze er dan onder zetten door een motorzaakje (motorhuis langezwaag) scheelt gauw 80 euro

Breng je dan losse wielen of kom je met je brommer langs en klaar terwijl u wacht ?
Is het inclusief balanceren?
En...wat ben je in totaal kwijt voor demontage & montage dan als ik vragen mag?

Merci voor je reactie :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan