MF MegaMeeting 2010 2e editie:VERPLAATST! 12 sept

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatste weekend van de zomer morgen zeg, wordt weer vroegtijdig Ninja op stal en GPZ pekelbrommer naar buiten. -O-

Ik heb maar 1 motor en die komt bij pekel ècht niet naar buiten !
Moet ook maar eens gaan kijken naar een pekelfiets, misschien een oude off the road met straat banden of zo.
Ik vindt zo'n oude Yamaha Xt 500 wel cool. :Y
 
http://www.bedrijvenparkmedel.nl/ dit is nou medel

ja die vond ik idd.

maar zie geen parkeerplaatsen.
ga er daarbij vanuit dat die bij de bedrijven zijn afgesloten, wat meestal het geval is met een groot hek eromheen.
 
meeste bedrijven wel maar er zijn ook vrachtwagen pakeer plekken die zijn open sommige en sommige met een hek er om heen
 
maar dan heb je nog een probleem als het regent dan ken je nergens schuilen en dan heb je nog 1probleem je kan nergens op medel eten halen op een zondag
 
Laatst bewerkt:
zen wat voor 1?????????? ken het niet weet het niet meeeeeeer }) })

ik heb jou niet gezien bij de meeting weet je ik ga volgende keer een bord bij me motor neer zetten met me nick name er op dan kunnen me ze herkennen laggen tog hahahahah lol :} :} :} :} :} :} :9
 
maar dan heb je nog een probleem als het regent dan ken je nergens schuilen en dan heb je nog 1probleem je kan nergens op medel eten halen op een zondag

Als er zo'n 300 - 400 vrouw/man komen kunnen we denk ik wel een mobiele frietzaak zover krijgen daar te gaan staan.
Met zoveel (hongerige) klanten in het vooruitzicht haal je genoeg omzet voor een dag !
Gaan we daar wel "smeren", of niet Barend ?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb maar 1 motor en die komt bij pekel ècht niet naar buiten !
Moet ook maar eens gaan kijken naar een pekelfiets, misschien een oude off the road met straat banden of zo.
Ik vindt zo'n oude Yamaha Xt 500 wel cool. :Y

GPZ 305 Unitrak is ideaal. :}

300 euro, carburateurs ultrasonisch reinigen, een paar keer ketting bijstellen, smeren, clip-on rechtzetten door schuiver(s, twee maal :') ), en keeringen van de veerpoten vervangen, voor de rest altijd lopen en goed ook. _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan