Achterhoek + Arnhem 2e Megameeting 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.550
36.038
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
En de datum staat alweer!

* 12 september 2010 *


Het algemene topic:
MF MegaMeeting 2010 2e editie:VERPLAATST! 12 sept.

Nu nog niet te zien, maar straks kan je hier het weer zien voor dat weekend:
703-01.gif


704-01.gif




We worden gewoon weer rond 11.00 in Veenendaal verwacht, kijk bij de aanhaakplaatsen hoe laat we vertrekken.
We rijden weer over de dijk naar Veenendaal waar Beemer1200 ooit mee begonnen is.



De Achterhoekers zullen as usual bij de MacDonalds te DTC verzamelen... wie kent hem niet???
En de Arnhemmers zullen opgepikt worden bij de Esso die bij het Velperbroekcircuit richting Velp zit. (Mocht ik berichten horen dat de Arhemmers toch anders willen rijden of zelf een topic willen openen zal ik dit hier weghalen.)

Kijk aub even onderaan voor wat kleine colonne-tips



Wie rijden ermee???
En vanaf waar?

MacD DTC: 9.45 vertrek
Roy "R"
NielsDerksen
Floor-
Sindy
Michielkobes
ThomasB
Cypher
R1RS64
spinnekop (Met zoon achterop)
Wie nog?

Esso Velp: 10.15 vertrek
Jefta
Mbos
Bossink
Reptielenfreak
Shadowski
Chopperholic
Woutje1981
Tw!tchy
Hans-G
TAZZIE83
Duccorse
kevin-s34
The Don
FranklinR1
R1CV
Rene H.
shiny
blue-r6
Wie nog?






Paar richtlijnen:

  • Ik ben nergens aansprakelijk voor! Iemand rijdt die route en jullie volgen toevallig.
  • NIET inhalen! Als er net zoveel man mee rijd als de vorige keren heeft dat ook geen enkele zin.
  • Er word baksteensgewijs gereden.
  • Als je dus eenmaal links of rechts rijd. Blijf daar dan ook rijden zodat de mensen achter je ook niet de hele tijd moeten switchen.
  • Er zal over zo goed als de hele route een normaal/rustig tempo gereden worden. Dit ging de vorige jaren ook goed.
  • Er rijd vast nog iemand mee die de route ook kent en zal halverwege rijden en indien nodig even naar voren schieten om in geval van splitsing de 2e groep op te vangen. Ga dus altijd op de rechterbaan rijden.
  • Het word gewaardeert als iedereen zijn/haar achterligger even in de gaten houd en op wacht mocht er een keer afgeslagen worden. Ook even waarschuwen als iemand zijn knipperlicht vergeet.
 
Laatst bewerkt:
ik ben er waarschijnlijk ook wel bij als ik niets anders te doen heb :P
 
Moet je wel echt komen he ;)Dtc.. voel k me toch wel beetje meer thuis ;)Bij deze heb je wat te doen.. dus kan je niks anders plannen O-)

:Y Alleen ik kan nu nog niet zeggen of ik een weekend dienst heb :P Ik ga er niet vanuit maar je zal altijd zien dat ik toch juist dat weekend ingepland wordt :') dus heel klein beetje OVB :X En dat wordt dan vaak net een week van te voren aangegeven.
 
Laatst bewerkt:
Moet je wel echt komen he ;)Dtc.. voel k me toch wel beetje meer thuis ;)Bij deze heb je wat te doen.. dus kan je niks anders plannen O-)

:+ naja als ik geen zin heb ga ik niet :+

heb er al wat meer gezien en moet zeggen dat de eerste leuker waren vandaar dat ik vorig jaar ook maar 1 keer ben geweest :P

Is ook nog ff afwachten wbt jurris, ik ga niet achterop en heb ook liever niemand achterop bij zo'n grote meeting, is vragen om moeilijkheden met mijn geluk :P
 
:+ naja als ik geen zin heb ga ik niet :+

heb er al wat meer gezien en moet zeggen dat de eerste leuker waren vandaar dat ik vorig jaar ook maar 1 keer ben geweest :P

Is ook nog ff afwachten wbt jurris, ik ga niet achterop en heb ook liever niemand achterop bij zo'n grote meeting, is vragen om moeilijkheden met mijn geluk :P

Ben ik het mee eens. Maar de eerste viel in het water en verdomde het om op de 2e dag te gaan dus dit word mijn eerste ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan