Verzamelpunt nijmegen megamotor meeting

ramontjesrad

MF veteraan
22 sep 2006
6.809
0
Nijmegen
Voor sommige van ons nijmegen topic zal het wel heel spannend zijn.

Jullie gaan namelijk gezellig met de groep mee naar de megamotormeeting in veenendaal die op 28 29 augustus aanstaande zal gaan plaats vinden.

We spreken weer gewoon af om 10 uur die ochtend bij de anac en dan vertrekken we hopenlijk als volledige groep richting veenendaal. En komen we inderdaad ook als groep aan (bedankt nr34)

Om vervolgens na daar een ander half a 2 uur later tevertrekken richting Amersfoort.

-Neem wel in acht dat iedereen zelf verantwoordelijk voor hoe die zich gedraagt.
-Ga elkaar niet lopen opfokken op de weg herheen bewaar de energie maar en leef je uit in amersfoort op het ''bekende rechte stuk'' :+

In iedergeval ik zie jullie vast wel en meld even in dit topic als je komt dan gooi ik je even in het lijstje.

Wie komt ?

-Ramontjesrad
-Adimoto (roept er al heel lang over dat die de vorige heeft gemist)
-NMGN-R
-nr34
-R-Twin65
-Lordluud2
-Roelus
-wsx
-Rookworst zonder ''r'' is ''ookworst'' :P
-Johnny R1
-Moonr6
-Turboniss
-Daredevil666
-Gpz decoy
-Gwenny
-Darksite9019
-thomas9745
-yzframon
-supermoto88
-cactusdude
-djibber
-Drinky
-quark
-mascaline


full
 
Laatst bewerkt:
Misschien ga ik ook wel weer een keertje mee. En vertrekken als volledige groep zal het probleem niet zijn. Aankomen als volledige groep is een ander verhaal _O-
 
Gratis tip Ramon om het groepsgebeuren succesvol te laten verlopen ;)

Houd je compleet aan de snelheid tot na klaverblad Ressen ;) Dus gewoon 50 op die kutsingel, niet te vlot optrekken. Als jij 1 x gas geeft moet de achterste de hele rit volgas rijden om bij te blijven.

Ik ga absoluut niet mee. 1 x geweest nu en vind het niet meer de moeite waard... Niet mijn ding ;) leuk om ooit mee gemaakt te hebben maar that's it for me.
 
Laatst bewerkt:
Gratis tip Ramon om het groepsgebeuren succesvol te laten verlopen ;)

Houd je compleet aan de snelheid tot na klaverblad Ressen ;) Dus gewoon 50 op die kutsingel, niet te vlot optrekken. Als jij 1 x gas geeft moet de achterste de hele rit volgas rijden om bij te blijven.

Haha helemaal waar. Deze keer mooi bij elkaar blijven *O*
 
Gratis tip Ramon om het groepsgebeuren succesvol te laten verlopen ;)

Houd je compleet aan de snelheid tot na klaverblad Ressen ;) Dus gewoon 50 op die kutsingel, niet te vlot optrekken. Als jij 1 x gas geeft moet de achterste de hele rit volgas rijden om bij te blijven.

Ik ga absoluut niet mee. 1 x geweest nu en vind het niet meer de moeite waard... Niet mijn ding ;) leuk om ooit mee gemaakt te hebben maar that's it for me.

weet heb daar laatst boete gehad voor 60 km/h dat je daar 50 moet slaat echt nergens op :?

jammer dat je niet kunt :N
 
Laatst bewerkt:
Mag ik mij ook bij jullie aansluiten?

Zal me eerst even voorstellen.
Ben Simone (23j.) woon in Boxmeer, heb sinds mei het motorrijbewijs en heb meteen een YamahaR6 gekocht.

Gr.
 
Terug
Bovenaan Onderaan