Arrow GP style uitlaat - 600rr 03-04

rvdh86

Die hard MF'er
13 apr 2009
437
39
Aangeboden: Arrow GP style dempers voor onder een CBR 600rr 03/04.

Uitlaat is in goede staat, kan wel een schoonmaak beurtje gebruiken.
Geen DB killers. Staat wel 'e4' op beide dempers, dus volgens mij goedgekeurd mits er killers inzitten. Zijn wellicht los te krijgen, maar dat weet ik niet zeker.

Aandachtspuntjes:
- De demper naast het wiel zit geen beugel omheen. Hoort geloof ik wel, maar die zat er niet omheen bij aankoop. Hij zit dus gewoon op de linkpijp geschoven en met een veer bevestigd.
- Daarnaast is er een klein plekje weggeschaaft/weggeschuurd bij de achterbrug (zie foto). Zie uitleg onderaan bericht.

IMG_8677s.jpg

IMG_8684s.jpg


Hij klinkt vrijwel hetzelfde als deze:
http://www.youtube.com/watch?v=3afC5qHVASs&feature=PlayList&p=54F639AE8105C807&playnext=1&index=4


EDIT: Het slijpen/schuren in de achterbrug is geen prettig idee, begrijpelijk. Wanneer je de voetstep voor de passagier verwijderd heb je iets meer ruimte voor de zij-demper. Je kan dan het Y-stuk een stukje draaien waardoor je niet in je achterbrug hoeft te schuren.
Ik heb dit vandaag even geprobeerd en er is voldoende speling, ook als de kont inveert.
IMG_8691s.jpg

IMG_8694s.jpg


Daarnaast zag ik wel dat de zij demper wat ruw is op de plek waar de voetsteun gezeten heeft. Lijkt me wel zo netjes om te melden.
IMG_8696s.jpg


Af te halen in Garderen (Gelderland).
Vraagprijs: 150,-
 
Laatst bewerkt:
Motormies; zie pm.

Snillis; je moet er van houden ;) er zijn vast liefhebbers voor. Tnx.
 
:O Wel heel apart inderdaad..

maar stiekem vind ik een van de mooiste dingen van de 600rr dat de uitlaat lekker verstopt zit onder het kontje :+
 
Stiekem ben ik het met je eens :X

Maar hoop toch een liefhebber hier te vinden. ;)
Een bod mag natuurlijk ook hè!
 
125 vind ik te weinig.

Unexist, ik schaam me er niet voor ;) . Kalm aan en genieten, heb mijn pasje nog niet zo lang.
 
Vraagprijs lijkt me toch best redelijk of.... ;)
Vooruit, 180,- anyone?
 
Had hier geen reactie meer verwacht, maar hij ligt er nog steeds... ;)

Mister C, je hebt een PM.
Fighter henk, mocht Mister C afhaken, laat ik je dat weten. De linkpijp (y-splitter) zit er inderdaad bij.
 
;( das jammer [voor mij]

zou wel graag een foto ervan zien als het op de monster zit gemonteerd :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan