Must have's voor je 600RR!

..:: Mike ::..

MF veteraan
25 okt 2006
18.241
1
In mijn huuuiiisss!
Aangezien ik mijn 600RR een tijdje geleden verkocht heb heb ik er op dit moment weinig aan maar kwam deze 'goodies' nog tegen tussen alle andere motorspullen.

De spulletjes hoeven niet persé weg, met oog op de toekomst (Circuit 600RR) kan ik ze altijd nog eens gebruiken maar wie weet kan ik iemand anders er blij me maken op een manier dat ik er zelf natuurlijk ook happy van word ;)

1: Korte Pazzo's, zwart met gouden verstellers in nieuwstaat. Passen sowieso op model 2003 - 2006, latere model 2007 - 2010, weet ik niet. Blade durf ik ook zo niet te zeggen.

2: Zilvergrijze seatcover, origineel Honda in zeer goede staat, slechts 3 héle kleine puntjes (zie foto). Past zover ik weet op model 2003 - 2006. Volgens mij ook op de Blade.

3: Donker kuipruitje met hier en daar een krasje, daar ontkom je helaas niet aan. Past enkel op model 2005 -2006.

4: Originele uitlaat maar die heb ik zelf ietwat gesloopt O-) Een handige Harry zou dit zover ik weet wel weer passend kunnen maken.

Pazzo's: € 120,-
Seatcover: € 100,-
Kuipruitje: € 40,-
Uitlaat: € 30,- ?

Bieden staat natuurlijk vrij :Y

Sorry voor de crappy telefoon foto's, de spiegelreflex is momenteel niet aanwezig.

Pazzo's


Seatcover


Kuipruitje


Uitlaat
 
Laatst bewerkt:
hey mike hoe kan het nu zijn dat die pazzo's op een verkeerd adres terecht zijn gekomen ??

heb je een pm gestuurd met mijn adres. en een sms...

hoe kom je in vredesnaam aan het adres waar die dingen zijn beland ??
 
Shit hé, da's geen leuk bericht als je net terug bent van vakantie... :/

Ga morgen ff contact met je opnemen!

EDIT:

Gelukkig wel aangekomen bij de juiste persoon, enkel via een omweg via het ouderlijk huis. Veel plezier ermee!!
 
Laatst bewerkt:
Dag Oma!! :W


4c4f1332a3b9dbf1b45d4e95eb58adea

De Motor-Forum OMA zegt: Dit is een oud onderwerp,
de laatste reactie was meer dan 14 dagen geleden!




Duikelde vandaag ineens mijn ruitje en uitlaat op! Nog steeds te koop dus :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan