MF Gooi en Vechtstreek deel * 81 * Borstvoeding en Luiers!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn 550 wel. :Y

Dat is een Zumo?

Weet niet of Nuvi's zo sterk zijn. Heb er een redelijk hard hoofd in wat dat betreft. Als de houder het al begeeft. -O- Anderzijds, als er een reële kans was dat het ding nog bruikbaar was heb ik misschien een verkeerde inschatting gemaakt. Hoewel de snelweg opstappen nog steeds als een verrot slecht idee klinkt. :X
Nou goed, doe je nu niets meer tegen. So be it. :)
 
Dat is een Zumo?

Weet niet of Nuvi's zo sterk zijn. Heb er een redelijk hard hoofd in wat dat betreft. Als de houder het al begeeft. -O- Anderzijds, als er een reële kans was dat het ding nog bruikbaar was heb ik misschien een verkeerde inschatting gemaakt. Hoewel de snelweg opstappen nog steeds als een verrot slecht idee klinkt. :X
Nou goed, doe je nu niets meer tegen. So be it. :)

Ligt eraan waar je hem verliest. Als het de linkerbaan was ja.. dan heb je gewoon gelijk. Maar je stapt er zo snel over heen. Ik zou er echt redelijk lang ongelukkig over zijn.
 
Nou ja, kan niet zeggen dat ik er echt vrolijk van wordt. Kan er alleen niets mee doen nu. Heeft weinig zin er slaap over te verliezen, aangezien ik onmogelijk het resultaat nog kan veranderen. Wel grappig. Had dat ding blijven zitten was ik op tijd geweest voor het begrenzen, had ik ook op tijd weer op huis aan gekund, was ik gewoon om 10 uur thuis geweest. Dan zou ik direct daarna naar Notter gereden zijn en een RAM-mount ervoor gehaald hebben. Volgende keer doe ik dat anders. Eerst een goede bevestiging (al leek de originele houder echt wel stevig genoeg. Kon net m'n tank optillen aan de zuignap.) en dan pas het ding echt gebruiken. :)

Ding zal nu onderhand ook wel roadkill zijn. :+
 
Dat is een Zumo?

Weet niet of Nuvi's zo sterk zijn. Heb er een redelijk hard hoofd in wat dat betreft. Als de houder het al begeeft. -O- Anderzijds, als er een reële kans was dat het ding nog bruikbaar was heb ik misschien een verkeerde inschatting gemaakt. Hoewel de snelweg opstappen nog steeds als een verrot slecht idee klinkt. :X
Nou goed, doe je nu niets meer tegen. So be it. :)

Tomtom's zijn heel sterk!!! Een vriend van mij is een keer mijn zijn auto (een oude bmw 5serie) in een bocht de macht over het stuur verloren. De auto is toen in de greppel gekomen en daar heeft die hem uit gekregen, maar....... toen sloeg de auto een stuk of 3x over de kop en lande weer op zijn wielen.
Op dat moment had hij ook een Tomtom mee, maar die kon die na het ongeluk nergens meer vinden.
Tot iemand hem erop wees dat zijn tomtom onder 1 van zijn wielen lag. Op een paar krasjes na was er niets aan de hand en kon die hem nog gewoon gebruiken!!!
 
Ik ga mijn broertje + aanhang naar he vliegveld brengen en daarna ook lekker slapen!!!
Truste allemaal *O*
 
Ach goed, uiteindelijk doet het er niet toe. Was inderdaad linkerbaan, dus eigenlijk denk ik niet dat ik gestopt zou zijn zelfs al had ik gedacht dat het ding nog heel was. Dat is zelfmoord, en zover ben ik eigenlijk niet. :) :+
 
Lekker uitzwaaien en trusten alvast. :W

Ga zo ook maar eens nokken. :)

Wat gaat het hier de laatste tijd hard qua posts of zie ik dat verkeerd? :?
 
Trustuh :P
grootste gedeelte aan proggies al geinstalleerd, kan nu zelfs mijn TV bedienen met me phone :X
zit een IR poort op O-) komisch want toen ik besloten had deze phone te kopen wist ik niet eens dat ie er op zat :P Toen ik hem al besteld had kwam ik er ineens achter :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan