MF Gooi en Vechtstreek deel * 81 * Borstvoeding en Luiers!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee het klopt je komt er na genoeg bij hetzelfde op als af. we blijven bij elkaar samen uit samen thuis het is geen must hoor. We willen lekker bochtjes rijden. er zijn een paar plaatsen die erg mooi zijn en zeker waard om langs te rijden. Dus we gaan er samen helemaal uitkomen denk ik.
 
ja dat klopt dat rondje ring is ook geen must maar staat wel hoog op me verlanglijsje maar als die plaatselijke shumies daar blazen heb ik niet zo'n behoefte.
@kato ,ga je het wel redden met je voedingen :)
ik wist het ik wist het
 
Vrijdag 6 augustus 2010 om 07.00uur verzamelen bij de Witte Bergen.
Dan naar de Buunderkamp om Rabasa(en wil gebruik maken van die handige koffers) op te halen die staat daar om 7.30
Dan richting de Nurnburgring via Woffelsbach en nog wat andere mooie plekken En we gaan dezelfde dag weer richting huis.
Wie er wil aansluiten kan of heb je een beter idee mag ook.

- TCB
- MTeun
- Lankho09 (OVB)
- Kato (maybe)
- Rabasa
 
Laatst bewerkt:
Ja het wordt steeds leuker.
Ik ben eten (heerlijke stampot rauwkost andijvie met slavink en dikke sju)MMMMMMMMMM
 
Laatst bewerkt:
Begin onderhand erg over m'n eigen 'rijvaardigheid' te twijfelen..... Gisteravond tijdens het ritje met Alex en Plex reed ik als een dweil. Power genoeg onder m'n kont maar op de dijk kon ik die beide gasten met geen mogelijkheid bijhouden!

Wat is dat toch :? Plex opperde nog dat het aan 't stuur zou liggen maar dat geloof ik niet.

De lol gaat er wel een beetje af zo, misschien dan maar weer alleen woon-werk rijden '(
Niet persoonlijk bedoeld (alhoewel :+ )...


Zoveel ritjes rij jij geloof ik ook niet buiten je woon-werk om toch? Woonwerk is veelal zelfde route of iig snelweg. De lekdijk is bij vele van ons bekend terrein en kunnen daardoor ook best vlot rijden. Vooral niet proberen om bij te houden, uit eigen hand weet je zelf wel waarom :P

Probeer lekker wat meer andere wegen te rijden zelf om het gevoel (terug) te krijgen. Of lekker in kleine groepjes waar je een beetje op sleeptouw genomen kan worden qua tempo. En ga niet achteraan rijden :N Lekker als 2e of 3e man, heb je veel meer aan :Y


:] *O*




ikke is maar weer ff rondje hardlopen :/
 
ja dat klopt dat rondje ring is ook geen must maar staat wel hoog op me verlanglijsje maar als die plaatselijke shumies daar blazen heb ik niet zo'n behoefte.
@kato ,ga je het wel redden met je voedingen :)
ik wist het ik wist het

mits mooi weer en droge baan wil ik d'r ook wel even op. Revange nemen op de vorige keer.
 
Begin onderhand erg over m'n eigen 'rijvaardigheid' te twijfelen..... Gisteravond tijdens het ritje met Alex en Plex reed ik als een dweil. Power genoeg onder m'n kont maar op de dijk kon ik die beide gasten met geen mogelijkheid bijhouden!

Wat is dat toch :? Plex opperde nog dat het aan 't stuur zou liggen maar dat geloof ik niet.

De lol gaat er wel een beetje af zo, misschien dan maar weer alleen woon-werk rijden '(

Hoop is al gezegd, maar bandenkeus en vering kan ook al een hoop doen voor je :Y
En verder ga ik met Poik zijn advies mee.... :Y
 
Niet persoonlijk bedoeld (alhoewel :+ )...


Zoveel ritjes rij jij geloof ik ook niet buiten je woon-werk om toch? Woonwerk is veelal zelfde route of iig snelweg. De lekdijk is bij vele van ons bekend terrein en kunnen daardoor ook best vlot rijden. Vooral niet proberen om bij te houden, uit eigen hand weet je zelf wel waarom :P

Probeer lekker wat meer andere wegen te rijden zelf om het gevoel (terug) te krijgen. Of lekker in kleine groepjes waar je een beetje op sleeptouw genomen kan worden qua tempo. En ga niet achteraan rijden :N Lekker als 2e of 3e man, heb je veel meer aan :Y


:] *O*




ikke is maar weer ff rondje hardlopen :/
2 dagen eifel doet wonderen
 
Begin onderhand erg over m'n eigen 'rijvaardigheid' te twijfelen..... Gisteravond tijdens het ritje met Alex en Plex reed ik als een dweil. Power genoeg onder m'n kont maar op de dijk kon ik die beide gasten met geen mogelijkheid bijhouden!

Wat is dat toch :? Plex opperde nog dat het aan 't stuur zou liggen maar dat geloof ik niet.

De lol gaat er wel een beetje af zo, misschien dan maar weer alleen woon-werk rijden '(



Gewoon keertje met mij gaan rijden, voel je je meteen weer king of the road :+ ;)

Rustig an, moet voor JOU leuk zijn en geen wedstrijdje! *O* :Y
 
Laatst bewerkt:
Allemaal heel erg bedankt voor de feli's!!!
Word zeker een spannende tijd dus zijn benieuwd.

Vrijdag 6 augustus 2010 om 07.00uur verzamelen bij de Witte Bergen.
Dan richting de Nurnburgring via Woffelsbach en nog wat andere mooie plekken En we gaan dezelfde dag weer richting huis.
Wie er wil aansluiten kan of heb je een beter idee mag ook.

- TCB
- MTeun
- Lankho09 (OVB)


Gaaf idee!! al even niet meer daar geweest en mis 't wel.
Nog eens goed over nadenken ;)
 
Is het geen idee je beide fietsen weg te doen er 1 probleemloze voor terug te kopen?

of zeg ik nu iets heel stoms......
Dat vind ik nog niet echt een goed idee. ;)
Ik wil een motor hebben die ik het hele jaar kan gebruiken.
Dat is dus 2000 km per maand, in ieder weer.
De motor staat op school gewoon buiten.
En ik rij ook met pekel. Daar ga ik geen goede fiets voor gebruiken.

En theortisch gezien zijn mijn fietsen niet echt probleemgevoeliger dan andere, ik heb gewoon iedere keer pech. :P

Begin onderhand erg over m'n eigen 'rijvaardigheid' te twijfelen..... Gisteravond tijdens het ritje met Alex en Plex reed ik als een dweil. Power genoeg onder m'n kont maar op de dijk kon ik die beide gasten met geen mogelijkheid bijhouden!

Wat is dat toch :? Plex opperde nog dat het aan 't stuur zou liggen maar dat geloof ik niet.

De lol gaat er wel een beetje af zo, misschien dan maar weer alleen woon-werk rijden '(
mmmh dat is jammer -O-
Maar ik zou proberen dat de lol niet te laten verpesten.
Veel rijden en dijkervaring opdoen? (of andere, voor jouw onbekende wegen)
 
Laatst bewerkt:
Worden er steeds meer. :Y Leuk! :)

Vind dat een rondje ring gewoon moet kunnen hoor. :Y Is absoluut niet bezwaarlijk om even te wachten terwijl de liefhebbers zich daar uitleven. :)
 
@ Prepress: Rijd anders eens n rondje met Fred, hij is echt n kei, ik heb afgelopen zondag van hem weer n boel geleerd! :]
En rijd op je eigen tempo, ik word ook zo zoek gereden en ach boeiend, als ik maar plezier heb ;)
 
Jammer dat ik vrijdag geen vrij heb want het klinkt als onwijs leuk rijden! :] De ring zou ik zelf ook wel overslaan, iets te bang om eraf gereden te worden door het een of ander :P
 
Thacutiboy wil plakken....
Dan heb ik er een sticker bij voor op de koffer hehe.

Die zijn ook in Adenau te koop bij de benzinepomp... ;)
Rondje ring doet het hem in ieder geval niet voor mij.... been there done that verhaaltje zeg maar.


MTeun-03 weet meer....
@kato ,ga je het wel redden met je voedingen :)
ik wist het ik wist het

Hmmm.... wat weet jij meer dan ik :?
Voor mij ligt e.e.a. nog open.... niet té letterlijk opvatten... dus ik weet het nog niet.
Dat het leuk lijkt en ik er zib in heb staat buiten kijf... maar de situatie thuis moet het écht toelaten, want anders wordt het een ander keertje voor mij. ;)


Rabasa heeft gelijk....
Ik heb alleen geen zin om telkens op die BMW opa's te wachten hoor...

Ik zeg: 1e tankstop... hmm.... op 280km. :P

En om maar ff in de stemming te komen...... 2 ouwe l*llen op BMW's....


full
 
Bedankt voor alle adviezen en tips. Het zit bij mij gewoon tussen de oren denk ik....
Motor is prima, banden ook (MPR2C), en een lichtere fiets zou denk ik ook niet zoveel uitmaken. Motor heeft veel vermogen, ook onderin maar rijd verder heel gemakkelijk (enkelen van jullie kunnen dat beamen). Het is gewoon te weinig technische kennis cq uitvoering en daardoor dus te weinig vertrouwen.
Ik rij al meer dan 20 jaar motor maar zoals Michiel terecht al zei, vooral snelwegkilometers.

Hard rijden durf ik ook maar ben vooral op 'de dijk' bang dat ik bepaalde bochten niet haal door te hoge snelheid. Daarbovenop komt nog eens dat ik scherpe bochten naar rechts helemáál krampachtig neem :? Toos merkte al eens op dat ik verkeerde lijnen rij....

Een VRO is denk ik een goeie optie en wellicht eens een circuitdagje in groep 1. Als ik in m'n uppie rij ben ik helemaal in m'n element maar dat komt natuurlijk omdat ik me dan niet hoef te meten met anderen.

Ach, ik ben in ieder geval van plan om dit najaar een trip te maken naar Rome om daar iemand op te zoeken. Ga ik rustig in m'n eentje de Stelvio rijden :]
 
Die zijn ook in Adenau te koop bij de benzinepomp... ;)
Rondje ring doet het hem in ieder geval niet voor mij.... been there done that verhaaltje zeg maar.
Hmmm.... wat weet jij meer dan ik :?
Voor mij ligt e.e.a. nog open.... niet té letterlijk opvatten... dus ik weet het nog niet.
Dat het leuk lijkt en ik er zib in heb staat buiten kijf... maar de situatie thuis moet het écht toelaten, want anders wordt het een ander keertje voor mij. ;)
Ik zeg: 1e tankstop... hmm.... op 280km. :P

En om maar ff in de stemming te komen...... 2 ouwe l*llen op BMW's....


[afbeelding]
Ja maar je moet hem wel verdienen die sticker.

We willen je ook niet pushen hoor de situatie moet het zeker toelaten.
Dat wij het erg leuk zouden vinden staat buiten kijf natuurlijk.


Ik zeg die tankstop komt er ook pas na 280 km hehehe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan