MF Gooi en Vechtstreek deel * 81 * Borstvoeding en Luiers!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lankho09 in de ban van de Ring...
Vind dat een rondje ring gewoon moet kunnen hoor. :Y Is absoluut niet bezwaarlijk om even te wachten terwijl de liefhebbers zich daar uitleven. :)


Ritje Eifel... als je het op een leuke manier in weet te kleuren... is bij elkaar zo'n 800-850km. Kortom.... daar ben je wel een paar uur zoet mee.
Om dan nog een uur of 2 in te lassen voor Ringbezoek..... :N
Tuurlijk snap ik het wel..... op de Ring steken er géén fietsers over. :+

Dus.... wellicht overbodig maar het is wel kilometervreten als je dit in één dag wil doen.
Uiteraard biedt snelweg wat uitkomst maar daarop rij je al zo'n 3uur in Nederland. :/
 
Een VRO is denk ik een goeie optie en wellicht eens een circuitdagje in groep 1. Als ik in m'n uppie rij ben ik helemaal in m'n element maar dat komt natuurlijk omdat ik me dan niet hoef te meten met anderen.
:]
Die instelling moet je proberen altijd te hebben... Doe lekker je eigen ding en laat je vooral niet opjagen door anderen. Die wachten heus wel op je :Y

En sommige ritjes kan je beter overslaan, bijvoorbeeld als er knalritje staat enzo ;)
 
Dat bedoel ik niet, ik ga sowieso niet de ring op. Denk dat als we daar zijn en er zijn liefhebbers voor, dat het dan moet kunnen. Maar je hebt gelijk, het is behoorlijk kilometer vreten. Kunnen we dat dan niet ter plekke bekijken, afhankelijk van de tijd?

Weet überhaupt nog niet zeker hoor of ik mee ga tokkelen, dus maak allemaal gewoon lekker plannen, dan pas ik me wel aan. :)
 
_O- Daarvoor was je laatst dus in training? :+

_O- _O-

Nee. Doet me er aan denken dat ik weer eens moet. Sterker nog, moet nog vrij veel verbeteren, en heb nog twee weken. AMO zal wel even pijn doen. :X

Weet niet eens of ik meer dan 230, 240km haal op een tank. Vorige eigenaar had het over 1:8-1:13. Nu heb ik de afgelopen kilometers natuurlijk op eieren gereden, dus ben denk ik iets zuiniger uitgekomen. Hoe groot de draaikolk is tijdens wat spielerei is mij nog onbekend. :X
 
Die instelling moet je proberen altijd te hebben... Doe lekker je eigen ding en laat je vooral niet opjagen door anderen. Die wachten heus wel op je :Y

En sommige ritjes kan je beter overslaan, bijvoorbeeld als er knalritje staat enzo ;)

Knalritjes passeer ik sowiezo wel :P
Maar rijd idd je eigen tempo, ga ervan uit dat je motor meer kan dan jij. En geniet, van elke meter! *D
 
Zo, ik lurk hier al ff mee, maar nu ook maar eens reageren ... 8-)

Moet zeggen dat ik het wel heerlijk vind rijden nu die A1 (en zelfs ook met de auto, zoals vandaag) :Y Maar iets binnendoor? Uhmm Via weesp (N236) Of langs de Amstel naar Uithoorn en dan de N201?
Als je langs de Amstel rijdt naar Uithoorn rijdt, pak dan voor € 0.88 (strippenkaart) de pont bij Nessersluis. Dan ff een stukkie binnendoor en dan kom je er bij de kruising N201/N212 Waverveen weer uit. Omzeil je het drukke Uithoorn en de stoplichten bij Mijdrecht.

Zo rij ik als ik met mijn bromfiets (ja, 49cc) of 98cc naar Amstelveen rij. Met de gewone motorfiets is de snelweg (normaliter) sneller.

Mvg,
Marc
 
Ik heb alleen geen zin om telkens op die BMW opa's te wachten hoor :+
Whahaha... jij komt waarschijnlijk kompleet bezweet aan met een kleine 10 seconden voorsprong, waarna hun rustig van de sofa afstappen en nog zo fris als een hoentje zijn! :+

Niet weer de vangrail opzoeken hè, mop... :X :j















:+

Bedankt voor alle adviezen en tips. Het zit bij mij gewoon tussen de oren denk ik....
Motor is prima, banden ook (MPR2C), en een lichtere fiets zou denk ik ook niet zoveel uitmaken. Motor heeft veel vermogen, ook onderin maar rijd verder heel gemakkelijk (enkelen van jullie kunnen dat beamen). Het is gewoon te weinig technische kennis cq uitvoering en daardoor dus te weinig vertrouwen.
Ik rij al meer dan 20 jaar motor maar zoals Michiel terecht al zei, vooral snelwegkilometers.

Hard rijden durf ik ook maar ben vooral op 'de dijk' bang dat ik bepaalde bochten niet haal door te hoge snelheid. Daarbovenop komt nog eens dat ik scherpe bochten naar rechts helemáál krampachtig neem :? Toos merkte al eens op dat ik verkeerde lijnen rij....

Een VRO is denk ik een goeie optie en wellicht eens een circuitdagje in groep 1. Als ik in m'n uppie rij ben ik helemaal in m'n element maar dat komt natuurlijk omdat ik me dan niet hoef te meten met anderen.

Ach, ik ben in ieder geval van plan om dit najaar een trip te maken naar Rome om daar iemand op te zoeken. Ga ik rustig in m'n eentje de Stelvio rijden :]
Krampachtig rijden is een groot euvel, misschien wel de grootste, om lekker te kunnen sturen!! Op Alès is weer eens duidelijk geworden hoe belangrijk rust is.

Een instructeur vertelde mij dat aant einde van de training. Een beginner had 3 dagen met hem mee gereden. Van alles vertelt en uitgelegd aan die cursist en halverwege de laatste dag reed tie 1:52 over een rondje. Cursist gaf aan dat, dit niet wilde, dat wil niet en dat ook niet, enz... Daarop heeft de instructeur gezegd: 'Vergeet nou gewoon ff wat ik je allemaal verteld heb en rijd die laatste 2 sessies zoals je het zelf lekker vind!' Zo gezegd, zo gedaan. In de laatste sessie blijkt de beste man 10(!!!) seconden van z'n rondetijd af hebben gereden!!! Puur omdat hij met rust en een leeg hoofd op de motor zat en het deed zoals hij het lekker vind! Vond dat wel heel bijzonder eigenlijk! :)
 
Bedankt voor alle adviezen en tips. Het zit bij mij gewoon tussen de oren denk ik....
Motor is prima, banden ook (MPR2C), en een lichtere fiets zou denk ik ook niet zoveel uitmaken. Motor heeft veel vermogen, ook onderin maar rijd verder heel gemakkelijk (enkelen van jullie kunnen dat beamen). Het is gewoon te weinig technische kennis cq uitvoering en daardoor dus te weinig vertrouwen.
Ik rij al meer dan 20 jaar motor maar zoals Michiel terecht al zei, vooral snelwegkilometers.

Hard rijden durf ik ook maar ben vooral op 'de dijk' bang dat ik bepaalde bochten niet haal door te hoge snelheid. Daarbovenop komt nog eens dat ik scherpe bochten naar rechts helemáál krampachtig neem :? Toos merkte al eens op dat ik verkeerde lijnen rij....

Een VRO is denk ik een goeie optie en wellicht eens een circuitdagje in groep 1. Als ik in m'n uppie rij ben ik helemaal in m'n element maar dat komt natuurlijk omdat ik me dan niet hoef te meten met anderen.

Ach, ik ben in ieder geval van plan om dit najaar een trip te maken naar Rome om daar iemand op te zoeken. Ga ik rustig in m'n eentje de Stelvio rijden :]

Ik heb Twist of the Wrist gekeken en gelezen hoop nuttige dingen om te leren misschien leuk om eens te lezen/kijken en toe te passen :)

Jarigen van harte en nog vele jaren :D
 
Laatst bewerkt:
Grotevoet en saknopper; welkom hier!

Frisco; van harte gefeliciteerd met het babynieuws! Een zorgeloze en voorspoedige zwangerschap en bevalling toegewenst.

Girl; leuk je weer te zien hier. Ik kan me er enigzins iets bij voorstellen wat je bedoelt met csi.. hopelijk knap je snel op. Met Atlas alles goed? En de bv loopt ook goed?

Mevrouw Prepress; hulde voor het kaartje!!
 
Zo, ik lurk hier al ff mee, maar nu ook maar eens reageren ... 8-)Als je langs de Amstel rijdt naar Uithoorn rijdt, pak dan voor € 0.88 (strippenkaart) de pont bij Nessersluis. Dan ff een stukkie binnendoor en dan kom je er bij de kruising N201/N212 Waverveen weer uit. Omzeil je het drukke Uithoorn en de stoplichten bij Mijdrecht.

Zo rij ik als ik met mijn bromfiets (ja, 49cc) of 98cc naar Amstelveen rij. Met de gewone motorfiets is de snelweg (normaliter) sneller.

Mvg,
Marc
Jaaaaah, toch nog een tweetakter hier int Gooi!! *O* *O* *O* :+

Welkom bij de Gooise konijnen! ;) Het jongt maar aan hiero... :X
 
Op zich net best wel iets knulligs gedaan! :P Ben net met de auto bij m'n fiets gaan kijken of tie nog bij Bussum opt station stond en de bandjes niet leeg staan ofzoiets... om hem straks hardlopend heen te gaan ophalen! :+

Voer halen! :W
 
Laatst bewerkt:
PP, mss een tip... als je een keertje circuitrijden wilt gaan doen... Zou ik aanraden een keer naar lelystad te gaan... Daar rijden ze namelijk niete zo hard en is het over het algemeen meer techniek dat je geleerd word dan rijden op snelheid... zo worden er dus ook geen tijden enzo gemeten. Plus tis nog een stuk goedkoper ook als een gewone circuitdag.
 
PP, mss een tip... als je een keertje circuitrijden wilt gaan doen... Zou ik aanraden een keer naar lelystad te gaan... Daar rijden ze namelijk niete zo hard en is het over het algemeen meer techniek dat je geleerd word dan rijden op snelheid... zo worden er dus ook geen tijden enzo gemeten. Plus tis nog een stuk goedkoper ook als een gewone circuitdag.


Klopt, deze info had ik al via WB gehoord, die gaat geloof ik 12 augustus daar een daggie racen.
 
Ik zeg: 1e tankstop... hmm.... op 280km. :P

uhh.. ik vertrek wel een half uurtje eerder jongens B|


En om maar ff in de stemming te komen...... 2 ouwe l*llen op BMW's....~[/sub]

[afbeelding]

dat zeg ik, stijve harken.. keertje verzitten moet je :+


Whahaha...jij komt waarschijnlijk kompleet bezweet aan met een kleine 2 uur voorsprong, waarna hun rustig van de sofa afstappen en nog zo fris als een hoentje zijn! :+
¨

ssst.. :X


@ Prepress: Rijd anders eens n rondje met Fred, hij is echt n kei, ik heb afgelopen zondag van hem weer n boel geleerd! :]

Ik zie een bijbaantje voor Fred: rij-instructeur :P
 
Aaf! :W

Was weer een bewogen dagje op het werk... :Y

@ Frisco, *O* Gefeliciteerd! *O*

@ WB, duidelijk! :Y ;)

@ Gilletti, :W

@ Saknopper, welkom! :W En idd in vergelijking met het newbie, is het hier prettig bijhouden! :X

@ Poik, :j En ja ik heb ook een android HTC (Desire) Hmm ik heb geen last van jou genoemde punten, maar heb er ook nog niet zo heel veel mee gedaan vandaag... Zal Foen eens vragen.

@ Kattenfilmpje, aaahhh!

@ Atlas, aaahh!

@ Jego, -O-

@ Girl, :W

@ Michiel, hoe ging het lopen?!

Koffie! :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan