band, risers, revisieset hoofdremcilinder en meer

peerke30

Die hard MF'er
23 jun 2007
680
14
Naar opruiming van mijn schuurtje heb ik de volgende dingen in de aanbieding

revisieset voor een hoofdremcilinder. Nieuw in verpakking. Ik had deze gekocht voor gebruik op mijn thundercat racer, maar hier bleek een andere rempomp op te zitten.
Achterop staat type MSB-212
Zou niet alleen moeten passen op een thundercat, maar ook op een YZF1000R uit 1996 , YZF1000R '00-'01 en de YZF-R1 '98-'99 (staat op de verpakking)
€20,-

toerentalopnemer voor gebruik op een bougiekabel. Werkt goed met aftermarket toerentellers. Heb hem zelf gebruikt bij een toerenteller waar een kabeltje bij zat dat je om een bougiekabel moest winden. Dat werkte helemaal niet, met toepassing van dit ding wel. Gebruiksaanwijzing zit bij in de verpakking.
€20,-

voorspatbord fazer 1000 met wat kleine krasjes
€10,-

Prijzen uiteraard zonder verzendkosten. Afhalen kan natuurlijk ook altijd.
 
Laatst bewerkt:
foto's supercorsa (verkocht)

IMGP5402.jpg


IMGP5403.jpg
 
Laatst bewerkt:
foto's risers (verkocht)

IMGP5399.jpg


IMGP5400.jpg
 
Laatst bewerkt:
Opzij oma,
risers zijn verkocht, wie maakt me los van de andere spulletjes!!!
 
Mijn Mastercylinder van mn R6 uit '99 loopt niet soepel, ik heb zaterdag een afspraak bij de yamaha dealer en ze gaan kijken of ze het kunnen fixen! Als dat niet lukt wil ik mischien wel die rivisie set van je over kopen:) Je hoort van me.

Gr, leon
 
Ik weet niet zeker of de set ook op een R6 past. Misschien dat iemand hier weet of die rempomp dezelfde is als op een thundercat of R1 (die staan wel op de verpakking)
 
Terug
Bovenaan Onderaan