Te koop, bekeuring!

Toch zeker wel een Art. 5 :? Want voor minder doe ik het niet :N
Helaas niet. Geloof me, ik doe echt mn best om er zo een te kopen van het CJIB. Maar ik kom nooit zon verkoper tegen van die dingen als ik in de mood ben om er een te kopen. :N

Heb je de originele envelop er nog bij? Dan heb ik wel interesse!
Jazeker! Hij is wel een beetje gerafeld aan de bovenkant van het openmaken.

Wil je hem misschien ruilen met een van € 160,- uit 2009

Nee sorry, die dingen zijn geen reet meer waard sinds er nieuwe zijn met administratie kosten.

_O- Het feit dat veel mensen zelf al zo'n ding thuis hebben liggen lijkt mij waardedrukkend. Ik vind je vraagprijs dan ook veel en veel te hoog

Het is maar een vraagprijs he. Maar zoals eerder gezegd hier, er zijn niet veel van deze '96ers' in omloop.
 
Laatst bewerkt:
staat er ook de maximum snelheid vermeld,
ik zoek er nog eentje met een km of 180.
Ga mijn motor verkopen, en zo'n "ijkrapport" is wel makkelijker verkocht :+
 
Nope, helaas niet. Er staat alleen op dat je kentekenplaat niet goed leesbaar is. Ik weet niet of je daar wat aan hebt?

@ Tnt
Je hebt pb uit staan. :(
 
Laatst bewerkt:
kunnen we een dealtje maken? heb nog wel een paar in de aanbieding, een van 500 uit 2005, een van 220 uit 2007 en een van 160 uit 2010..

Heej, je gaat vooruit!

Ik heb er nog eentje van 330 euro uit 2009. Maar door mijn verhaal aan de Officier van Justitie voor te leggen is het 165 euro direkt te betalen geworden en 165 euro voorwaardelijk voor wanneer ik dit jaar of komend jaar weer met meer dan 40km/u te hard gepakt wordt.

Ik heb ook mijn pleidooi te koop. Misschien nog wat waard?
 
Laatst bewerkt:
staat er ook de maximum snelheid vermeld,
ik zoek er nog eentje met een km of 180.
Ga mijn motor verkopen, en zo'n "ijkrapport" is wel makkelijker verkocht :+

Euh, typefoutje? Mijn ijkrapport is al 280 km/u. En mijn brommer is 13 jaar oud!
 
ik heb nog een bekeuring liggen van €1200,- mag je ook gelijk je rijbewijs mee sturen hou ik hem wel 4 maanden voor je vast.
Owww met een gecorrigeerde snelheid van 209km/uur.

ruilen :P met een kleine bijbetaling van jou kant natuurlijk.
:+
 
Ruilen voor 1 week zitten in de koepel in Haarlem? Uiteraard met ontbijt en diverse faciliteiten tot je beschikking oa. fitness en Pay Tv.
 
Ik heb hier nog een bekeuring liggen waar ik toch niets mee doe.

De bekeuring komt uit maart dit jaar, maar ik heb naast betalen er eigenlijk niets mee gedaan. Als nieuw dus! Enige minpuntje is dat er een klein scheurtje aan de bovenkant zit. Als je het niet weet zie je het nieteens!

Eventueel voor de echte liefhebber heb ik de aankondiging er ook nog bij.

Bekeuring heeft me 96 euro gekost, maar mag nu wel weg voor 80 euro. Je bent dus 16 euro goedkoper uit!

Voor de history van de bekeuring kun je contact op nemen met de vorige eigenaar, het CJIB.

Vragen kunnen in dit topic.

Gr Sander
:Z

Ja, net zo :Z als het M8 boutje dat te koop is |(
 
Interesse in een ruil voor een paar weken zenuwen???

Gisteravond toen ik met 180+ een auto ging inhalen en de auto remde, dacht ik "das lief hij laat mij ervoor om een mooie bocht (einde A4 schipluiden) te maken" dus zwaaide even (gas terug) en zag dat hij daar niet voor remde ........... Dus een paar weken duimen draaien en hopen.



Is dit wat om te ruilen?
 
96 euro?
Wie zegt ons dat het bedrag niet is teruggedraaid?
--

Slecht leesbare kentekenplaat? tsss
Kan die agent die 96 euro niet beter bij zijn eigen ziektekostenverz. declareren?
 
ik wil de mijn bekeuring wel eropin inruilen met bijbetaling van jou kant...

mijne moet nog binnen komen dus het is nog een verrassing... 39 te hard binnen bebouwde kom :X
 
Ik wil ook ruilen!!

Ik heb een heel uniek exemplaar voor je :Y 35+ km te hard met inhalen waar dat verboden is.
Wat deze prent zo uniek maakt is dat hij in de eifel ontstaan is. En wat hem nog unieker maakt is dat hij thuis gestuurd word. Athans dat vertelde de lieve meneer van de donkerrode BMW ons. Tot op heden heb ik hem jammer genoeg nog niet in ontvangst kunnen nemen.. dus het werkelijke bedrag blijft een raadsel :Y

En Dat maakt het nou zo uniek :Y :Y

dusssss... interesse ???
 
Ik heb hier nog een bekeuring liggen waar ik toch niets mee doe.

De bekeuring komt uit maart dit jaar, maar ik heb naast betalen er eigenlijk niets mee gedaan. Als nieuw dus! Enige minpuntje is dat er een klein scheurtje aan de bovenkant zit. Als je het niet weet zie je het nieteens!

Eventueel voor de echte liefhebber heb ik de aankondiging er ook nog bij.

Bekeuring heeft me 96 euro gekost, maar mag nu wel weg voor 80 euro. Je bent dus 16 euro goedkoper uit!

Voor de history van de bekeuring kun je contact op nemen met de vorige eigenaar, het CJIB.

Vragen kunnen in dit topic.

Gr Sander
Heb er nog nog 3 liggen voor je...

1 van €25,- (uit Duitsland)
1 van €34,-
1 van €210,-
 
Voor de gene die deze gaat aanschaffen....
Ik heb hem zelf ook!!! Goede keuze en tot nu toe bevalt ie nog steeds!!
Dit is zeker een koopje!! :Y

Succes met de verkoop!! ;)
 
Ben bang dat ik hem straks dubbel heb dan moet ik ermee naar de ruilbeurs!!!

Da's ook zoiets hè, kun je hem niet met winst verkopen op MP??
 
Terug
Bovenaan Onderaan