Triumph Street Triple uitlaat (laag model)

Incredible me: kun je opmeten wat de diameter is van de uitgaande pijp van de arrow demper? Bedoel dus het gedeelte waar de linkpijp overheen geschoven is.

En de breedte en lengte van de demper?

Dan meet ik van het weekend even wat zaken op bij mijn blade om te kijken of het zonder veel moeite past, wellicht is het dan namelijk toch een goede optie!

Thanks!
 
das kut man

wil je de hoge of lage zard :?

zards hebben plaats gemaakt voor Two Bros:

s6000318.jpg


Hoog is toch net ff wat mooier dan laag :)
 
Incredible me: kun je opmeten wat de diameter is van de uitgaande pijp van de arrow demper? Bedoel dus het gedeelte waar de linkpijp overheen geschoven is.

En de breedte en lengte van de demper?

Dan meet ik van het weekend even wat zaken op bij mijn blade om te kijken of het zonder veel moeite past, wellicht is het dan namelijk toch een goede optie!

Thanks!

buitendiameter aansluit buis:
49mm

Andere maten volgen, ben m'n rolmaat kwijt :(
 
Nou, als die uitlaat zonder al te veel problemen gemonteerd geraakt wil ik hem gerust overkopen... Volgende week arriveert mijn Street, ik laat je tegen dan iets weten.

Valt er nog iets aan de prijs te regelen? Ik zou feitelijk liefst zelf het vervoer regelen...
 
Nou, als die uitlaat zonder al te veel problemen gemonteerd geraakt wil ik hem gerust overkopen... Volgende week arriveert mijn Street, ik laat je tegen dan iets weten.

Valt er nog iets aan de prijs te regelen? Ik zou feitelijk liefst zelf het vervoer regelen...

wat is je mailadres, dan kunnen we even verder praten. (je hebt ook je pm's niet aan staan)
 
Gaat hem niet worden incredible me, de binnendiameter van mijn linkpijp is ca. 59 mm. Ik vrees dat het pk's kost als ik van 59 naar 49 mm ga met een tussenstuk. Dus ik kijk nog even verder!
Succes met de verkoop!

gr superrrjust
 
wordt lastig ja, deze uitlaat is ook gemaakt voor 600cc motoren.

Succes met je verdere zoektocht.

Papsico: stuur me even een mailtje matthijsroskam @ hotmail.com
 
Terug
Bovenaan Onderaan