solo seat voor cb 1300

cb1300devil

Rookie
6 aug 2010
5
0
regio Utrecht
Hallo allemaal,

Ik heb in de aanbieding een nieuwe solo seat. hij past perfect, echter met een bagster tankhoes niet. De hoes wil ik niet missen, dus nu te koop.

hij word als 1 geheel net als het orig. zadel geplaatst maar hij is demontabel tot 2 delen (handig voor eventueel spuiten)

De kleur is zwart metalic, is gespoten op kleurcode van de motor.

full

full

full

full



Hij heeft mij 314 euro gekost maar vraag er nu voor SLECHTS 225 euro

bij intresse hoor ik het graag.

Groet Simon
 
Hallo allemaal,

Ik heb in de aanbieding een nieuwe solo seat. hij past perfect, echter met een bagster tankhoes niet. De hoes wil ik niet missen, dus nu te koop.

hij word als 1 geheel net als het orig. zadel geplaatst maar hij is demontabel tot 2 delen (handig voor eventueel spuiten)

De kleur is zwart metalic, is gespoten op kleurcode van de motor.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


Hij heeft mij 314 euro gekost maar vraag er nu voor SLECHTS 225 euro

bij intresse hoor ik het graag.

Groet Simon

Hoezo past dat niet bij je bagster tankhoes ??? snap ik ff niet,wel mooi zadeltje maar helaas ik heb een witte/rode CB.
 
hij sluit zo passend dat de meerdere lagen van de bagster hoes samen met de gesp om vast te zetten te dik is. het zadel past dan niet meer in het slot.
 
hij sluit zo passend dat de meerdere lagen van de bagster hoes samen met de gesp om vast te zetten te dik is. het zadel past dan niet meer in het slot.


o nou snap ik het,maar als je nu niet met Bagster rijdt kan je toch wel je mooie zadel gebruiken ?? dan zet je toch alleen je originele zadel erop als je je tanktas gebruikt.
 
Ja dat kan wel maar dan moet ik de hoes erop en eraf halen, want de helft van de tijd gebruik ik een bijpassende tank tas die op de hoes geplaatst kan worden. Met kleine boodschapjes enz.. Ik heb een hekel aan rugzakken omdat ik snel last heb van mijn schouders, dus de hoes laat ik toch maar erop. Ook vind ik de motor mooier met hoes, gezien de tank aardige krassen heeft.


full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan