Pilot Sport 180/55ZR17 gebruikt

Status
Niet open voor verdere reacties.

EmilleR

MF veteraan
27 okt 2006
6.191
178
Midden Nederland
Te koop bandje Michelin Pilot Sport 180/55ZR17 die hoofdzakelijk rechtdoor gebruikt is ;)
Maar in het midden nog 4 mm profiel, aan de zijkanten 5-6 mm.
€35,-
everpix at hotmail punt com

pilotsport1.jpg


pilotsport3.jpg


pilotsport2.jpg
 
Op elke band staat een DOT code die aangeeft in welke week van dat zelfde jaar ze zijn geproduceert... voorbeeld DOT 0607.. dus week 6 van het jaar 2007.
 
Hoi Roy,

Ja dat ken ik wel, ik heb zelfs op de Computerweg gewerkt, da's om de hoek.
Ik stuur anders even een e-mail, dan kun je bellen of ik thuis ben 's middags.

Eric
 
heb wel oren naar heb alleen vorige week 1 gekocht beetje genaaid midden veel profiel wangen links en rechts zijn praktis kaal en kan me geld maar 1 x uitgeven verdorie. gr vince
 
Dat is inderdaad zuur. Ik heb ook een keer een band opgestuurd gekregen waarmee een burn-out gemaakt was. Was vanaf de zijkant niet te zien en het werd niet vermeld -O-
Hoeveel wil je er voor uitgeven met €6,75 versturen?
 
Laatst bewerkt:
hallo wil eigenlijk vragen kort door de bocht ? of u voor 1 keer door de vingers wilt zien mag het voor 20 euro incl? gr vince 180/55/17 alvast bedankt . :$
 
hallo wil eigenlijk vragen kort door de bocht ? of u voor 1 keer door de vingers wilt zien mag het voor 20 euro incl? gr vince 180/55/17 alvast bedankt . :$

OK is goed hoor. Ik heb niets meer van Spoenky en The_Alfamale vernomen dus mijn zegen heb je. PM of e-mail even om gegevens uit te wisselen.

Groet,
Eric
 
Ik ben even gaan wegen voor de zekerheid, maar de band weegt 5,5 kg :/
Daarmee komt versturen op €25,50 bij de TNT, dat maakt het wel duur he? -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan