VFR750 Onderdelen incl enkelzijdige achterbrug+velg

erwin_k

MF veteraan
19 nov 2009
7.235
1
Hoogvliet
Hallo,

Na een crash met mijn VFR heb ik wat onderdelen te koop onderandere:

-achterbrug
-Achterdemper + gloednieuwe Hyperpro veer
-voorvering(Hagon progressief)
-Remschijven voor + achter
-Remmen zelf (behalve het handvat daar is niks meer van over)
-Voor velg
-de rest

Geen een stukje kuipwerk heeft de val overleefd helaas

SR+accu zijn al verkocht.
Achtervelg- gereserveerd

Gr,
Erwin

ps. ik krijg dinsdag de motor thuis dus dan kan ik pas het een en ander eraf halen.
 
Laatst bewerkt:
en je weet zeker dat de delen recht zijn ???

prijs van de achterbrug zou ik wel willen weten
 
en je weet zeker dat de delen recht zijn ???

prijs van de achterbrug zou ik wel willen weten

Nee, dat kan ik pas dinsdag op z'n vroegst controleren sorry.
Als het krom is gaat t gewoon de prullenbak in.


Wat had jij zelf in gedachte voor de achterbrug? Wil je dan ook de schijven en velg erbij?
 
Wat voor VFR is het? Als het een VFR750 95-97 is, dan heb ik interesse in het voorwiel.

Ik kan aan je avatar net niet goed zien welk type je hebt. Ik zie op motorstek dat je een zwarte en een grijze hebt. Als het die grijze is (met de zwevende schijven dus), dan wil ik je voorwiel graag kopen. Als het die andere is (met zwevende remklauw), dan kan ik het wiel helaas niet gebruiken.

Hoop trouwens dat je zelf niet zo veel aan de crash hebt overgehouden?
 
Laatst bewerkt:
Wat voor VFR is het? Als het een VFR750 95-97 is, dan heb ik interesse in het voorwiel.

Ik kan aan je avatar net niet goed zien welk type je hebt. Ik zie op motorstek dat je een zwarte en een grijze hebt. Als het die grijze is (met de zwevende schijven dus), dan wil ik je voorwiel graag kopen. Als het die andere is (met zwevende remklauw), dan kan ik het wiel helaas niet gebruiken.

Hoop trouwens dat je zelf niet zo veel aan de crash hebt overgehouden?

T valt allemaal wel mee binnen een paar weekjes weer op de motor als het goed is.

Het betreft een 90 model (RC36) dus helaas niet het 94-97 model.
 
Hallo,

graag zou ik een prijs willen hebben voor de zwingarm, 2 velgen en de remschijfen.
Mvg Folkert

Ik zat de denken aan 500 euro en dan krijg je de achterdemper erbij (met gloednieuwe hyperpro veer van +- 300km oud..

Hier wat fotos

full

full

full

full

full


ps. De fotos zijn wat verkleint als je grotere wil aub even een mail sturen naar e_knook at hotmail dot com

De banden hou ik trouwens voor de volgende VFR.

Groeten,
Erwin
 
Laatst bewerkt:
Misschien goed voor je om te weten: je voorwiel past in oudere types Fireblades (sc28). Behoorlijke vraag naar!

Thanks! Als ik hem niet verkocht krijg(wat ik betwijfel :) ) Dan gooi ik hem ook nog even bij het fireblade forum.

Gr,
Erwin
 
Misschien goed voor je om te weten: je voorwiel past in oudere types Fireblades (sc28). Behoorlijke vraag naar!

Nope. Dat was precies de reden dat ik het vroeg (voor mijn SC33 dus). Maar de Fireblade heeft de versie met zwevende schijven nodig.

Dit voorwiel heeft geen zwevende schijven. De Fireblade heeft vaste remklauwen, dus die kan niet met deze schijven omgaan.

Edit:

Die achterbrug krijg je overigens wel op een Fireblade gemonteerd (ik geloof dat je wat pasbussen moet afdraaien ofzo). Maar voor op het circuit is de achterbrug eigenlijk te flexibel.

Edit:

Even voor de duidelijkheid: het voorwiel gaat WEL passen. Maar zonder zwevende remklauwen (klauwen die heen en weer kunnen bewegen zoals de achterrem van de Fireblade) kun je ze niet gebruiken. Levensgevaarlijk.
 
Laatst bewerkt:
Het is dat ik een emg cursus moet doen, want zo'n swingarm + velg + remschijven + veer zoek ik -O-

Dus zat tijd om dat spul eronder te sleutelen ;)

Of kost zon cursus net iets te veel ? ...


Achtervelg gaat al weg he. De rest is nog beschikbaar
 
Nope, Niets van over(mist compleet) of je moet even langs Hellevoetsluis rijden misschien liggen daar nog wat stukjes :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan