Volg Motor-Forum op Twitter

Zelfs op mijn werk willen ze gaan twitteren om de afdelingen beter bij elkaar te brengen. :z
Ik dacht dat twitteren voor de onvolwassenen was. _O-
 
Zelfs op mijn werk willen ze gaan twitteren om de afdelingen beter bij elkaar te brengen. :z
Ik dacht dat twitteren voor de onvolwassenen was. _O-

Twitter is voor politici en journalisten. Het zijn voornamelijk 35-40+ figuren die de vorige 600 internethypes hebben gemist. :P
Ik krijg helemaal een scheel oog van hoeveel en hoe vaak er wel niet twitter wordt genoemd op tv, het lijkt wel reclame...

Maar voor MF, goed initiatief! Ik was er zelf al achter dat het niet werkte getuige de screenies. ;)
 
Wat leuk zou zijn is een aparte thread op het forum waar je twitterberichten gepost worden als die voorzien van een speciale hashtag.

M.a.w. ik post iets met hashtag #mf en dat berichtje verschijnt onder mijn naam in die twitterthread. Kun je toch een beetje mee blijven doen met MF als je op vakantie bent zonder PC.
:^
Zou nog mooier zijn als je een topic id mee kunt geven (moet je die wel weten), kun je tijdens een ritje mooi een fotootje posten om de thuisblijvers gek te maken :9
Of dat je het (een beetje zoals hyes) kunt laten importeren in een wie/wat/waar op je Stek, welke je vervolgens kunt importeren als ondertitel op het forum (o.i.d.)
 
Terug
Bovenaan Onderaan