Volg Motor-Forum op Twitter

Of dat je het (een beetje zoals hyes) kunt laten importeren in een wie/wat/waar op je Stek,
Dat willen we idd gaan doen. Sowieso willen we binnenkort Motorstek flink gaan uitbreiden (koppeling met andere netwerken zoals Facebook, Twitter en Hyves, mogelijkheid routes te uploaden en met elkaar af te spreken, etc.). Tijd is het grootste probleem, hoogstwaarschijnlijk zullen we binnenkort op zoek gaan naar ontwikkelaars die mee willen helpen.

welke je vervolgens kunt importeren als ondertitel op het forum (o.i.d.)
Leuk idee! Wordt ter overweging meegenomen :)
 
Laatst bewerkt:
Misschien een idee om een twitter te maken wanneer MF geen technische storing heeft :') Sinds zaterdag krijg ik geregeld het bekende "wegens technische storing niet bereikbaar" scherm -O-
 
Beste MFers,

Soms is het handig en zinvol dat we jullie van informatie kunnen voorzien wanneer MF zelf niet bereikbaar is.


follow! *O*


full


B|
 
Laatst bewerkt:
Twitter...?

Klinkt als iets voor kinderen... :Z

Kun je misschien ook nog via je navigatie via b-t twitteren....
Zo van...twitter--->ik lig nu op mn bek in het gras... _O-
 
Laatst bewerkt:
Twitter...?

Klinkt als iets voor kinderen... :Z

Kun je misschien ook nog via je navigatie via b-t twitteren....
Zo van...twitter--->ik lig nu op mn bek in het gras... _O-

Technisch niet zo moeilijk, gewoon iets doen met je valsensor :)
 
en een app van mf voor op de iphone??? happy smiley
Eigenlijk zouden de React ontwikkelaars dat moeten doen (zodat ook andere React forums er mee kunnen werken), foto's uploaden via die iPhone app en dan automatisch posten in een aangegeven topic zou natuurlijk hartstikke leuk zijn. Kun je tijdens een ritje vanaf het terras de thuisblijvers even de ogen uitsteken :9
Ik ben het er wel mee eens dat het een mooie aanvulling zou zijn..
 
Mobiele apps (iPhone, iPad, etc.) lijken me nog steeds geweldig. Zeker als we ook Motorstek er in betrekken. Eeuwige probleem blijft: tijd. En dan vooral een tekort daaraan ;)
 
Twitter...?

Klinkt als iets voor kinderen... :Z

Kun je misschien ook nog via je navigatie via b-t twitteren....
Zo van...twitter--->ik lig nu op mn bek in het gras... _O-
Het nut van Twitter gaat veel verder dan alleen dat. Ik dacht er ook vrij negatief over, maar aangezien het zwaar overhyped is gaat iedereen er aan mee doen. En dan is het best handig.
 
Het nut van Twitter gaat veel verder dan alleen dat. Ik dacht er ook vrij negatief over, maar aangezien het zwaar overhyped is gaat iedereen er aan mee doen. En dan is het best handig.
:^
In het begin had ik ook zoiets van jaaa.. het zal wel. Later toch maar eens een accountje aangemaakt en wat nieuwssites gaan volgen, Telegraaf enzo, later ook bijv. MotoGP ook toegevoegd. Als je dan een mooi programma hebt gevonden, zoals Tweetdeck, die je een pop-up geven als er een nieuwe Tweet is, ben je snel op de hoogte van het nieuws in de wereld.
Als je dan ook nog wat vrienden hebt die je volgt en die jou volgen, heb je een leuk netwerk om snel informatie te delen. Wat jij dan handig vindt om te delen met je vrienden is aan jou, als jij het leuk vindt om met de rest van de wereld te delen dat je zit te poepen, prima! Maar als jij denkt dat dát Twitter is heb je het toch echt mis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan