bluespots "inkoopactie"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tinusjeuh

Die hard MF'er
26 aug 2005
877
0
Oss
Op de FZR Club heb ik, omdat ik een setje goldspots op mijn FZR1000 wil hebben, een topic geopend om eens te zien of er nog andere geinteresseerden waren.

Omdat hier een aantal mensen interesse hadden leek het mij wel handig om een soort van inkoopactie op te zetten om zo wat korting te krijgen en te besparen op verzendkosten.

De klauwen komen van een sloper en moeten dus opgestuurd worden. Aangezien de verzendkosten wat hoog waren en er meerdere sets waren heb ik een prijs opgevraagd voor 8 sets. Uiteindelijke heb ik een bod gedaan wat erop neer komt dat ik ze inclusief invoerrechten en verzendkosten hier kan hebben voor 95,- per set.

De sets zijn inclusief banjobouten (wel handig), rubberen leidingen (die je waarschijnlijk niet zult gebruiken) en remblokken. Ik kan uiteraard niets zeggen over dikte en kwaliteit van de blokken, maar ga ervan uit dat gezien de kilometerstanden van de motoren de blokken nog in redelijke tot goede staat zijn.

Er zijn op dit moment 2 sets goldspots (die zijn gereserveerd) en 6 sets bluespots (waarvan er nog 3 beschikbaar zijn). Ze passen op meerdere Yamaha's met bevestigingspunten met een hartafstand van 10cm.

Verzenden binnen nederland komt hier nog bij mocht dit nodig zijn. Volgens mij is 95,- een erg mooie prijs voor een setje nette bluespots.

Ik hoor graag even of hier interesse voor is zodat we ze kunnen laten overkomen!
 
opzich heel dom, iedereen kan er profijt van hebben, maar ja, regels zijn regels...

al vind ik dat je je niet aan regels hoeft te houdens als ze nergens op slaan O-)
 
ach... zet hier dan een link neer..meld je aan op www.samenkopen.net en maak daar een actie aan voor MF ofzo.

of mag een link plaatsen om onder de aandacht te brengen ook niet ?
 
geen inkoopacties inderdaad
het valt voor ons niet te controleren wie er wat aan verdient
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan