Honda CBR600F2 onderdelen (kuip/tank/micron e.d.)

ThaGaruda

MF veteraan
2 aug 2007
8.316
2
Tilburg
Heb hier nog allemaal spullen liggen van de stripparty van de CBR. Had ook nog wat spullen van de DRZ liggen. Alles op de foto is te koop en mag weg voor mooi bod! Ook heb ik nog een originele kettingset liggen met goede tandwielen voor de F2.

Tank is deukloos en de uitlaat is van Micron met mooi rauw geluid.
Prijs is bieden.. Ligt allemaal in de weg, dus kom maar op! :+

35cfpxz.jpg
 
OJA ik ben nog opzoek naar lange stalen remleidingen (maakt niet uit van welke motor)..
Exacte lengte zal ik nog ff plaatsen... Ze moeten iig 2x zo lang zijn dan die van std op de F2 zit :9
 
oke ik heb wel belang bij die uitlaat. kan hij opgestuurd worden? en komt er een mooi geluid uit of een beetje standaard. misschien dom hoor maar heb sinds gister een motor.
Maar wat zijn dipons?
 
Ja hij kan opgestuurd worden, geen probleem. Verzendkosten zijn 6.75 .. Je moet ff je PM aanzetten, dan kunne we onze gegevens ff uitwisselen.

Geluid is een zware roffel en er komen mooie klappen uit de uitlaat als je met je gas speelt.
Clipons zijn die staven waar je handvaten op zitten en vast zitten aan je voorvork ;)
 
oke dankje. Ik zit op internet via mijn mobiel omdat ik even niet thuis ben. Mijn mail is gido1991neep@hotmail.com dan kunnen we daar beter over communiceren als je mij even mailt.
 
Tank al verkocht? Ik had je nog een bod gedaan via PB maar niets meer vernomen, vandaar :)
 
Hallo,

Ik weet niet of je wel vaak op je mail kijkt, ik zag wel dat je hier op was.

heb je de uitlaat al opgestuurd? ben erg benieuwd krijg namelijk geen reactie op mijn mails

groeten Gido
 
Topkuip weg, kuipframe weg, teller weg, handkappen weg, kettingset weg en micron uitlaat weg.

Tank besloten te houden als reserve.

Rest is er nog!
 
Terug
Bovenaan Onderaan