set magnesium wielen PVM

Kotomoto

Die hard MF'er
9 jul 2005
448
0
Ede (Gelderland)
Te koop dus, omdat mijn fighter project toch weer anders loopt als gedacht (hoort erbij):

set PVM magnesium velgen, zeventien inch en achterwiel is 5,5" breed (dus voor een 180 band). Komen van een R7 af, en zijn op dit moment pas gemaakt voor een TL1000 (asmaat). Maar kan met de juiste middelen natuurlijk in veel soorten fietsen. Velgen moeten voor het net wel opnieuw worden gecoat, verder zijn ze netjes en recht. Gaan weg zonder schijven. Tandwiel en drager wel aanwezig. Prijs: 450 euro.

Foto's:

De set:
pvmmagnesium.jpg

Achterwiel:
DSCF3129.jpg

Voorwiel:
DSCF3168.jpg
 
Laatst bewerkt:
Remklauwen en schijven zijn niet meer aanwezig.

Mail me even als je langs wil komen (graag een beetje tijd van tevoren, ik ben niet constant online). Je bent altijd welkom om te komen kijken en zelf te beoordelen.
 
Alles is pas te maken, maar ik denk niet dat ze er straight op gaan. Maar met een draaibank in de buurt maak je je daar nooit zo druk om....
 
krijg ze er niet recht onder ?
maar met een draaibank wel , ben nu nog niks verder he kotomoto
het gaat of het gaat niet .
 
hij zegt: momenteel gaat het WAARSCHIJNLIJK niet, maar je kan ze wel pas maken, en alles is pas te maken. Het gaat dus wel. Vraag is alleen of je daar tijd/zin /geld voor hebt.

@kotomoto: je zegt dat ze van een R7 afkomen, en ik heb geen draaibank, passen ze wel in R1 2003 (beiden yamaha uit ongeveer zelfde tijd, dus kans?)
 
Ze komen van een R7 af, ze passen volgens mij wel in een R1, maar je moet wel andere schijven kopen. Dit zijn speciale schijven, met een andere opname als bij een R1. De schijven van een Duc 916 of RSV mille hebben de goede afstanden van de boutgaten en diameter van het gat. Achterremschijf is ori PVM en in elke maat te bestellen.
Mooiste is om er PVM schijven op te zetten natuurlijk.

Als je niet echt handig bent en zelf geen draaibank ter beschikking hebt om zelf bussen te draaien zou ik afraden deze set te kopen. Je wil tenslotte dat ze ook straks goed gemonteerd worden en niet in de hoek blijven staan.

Eventueel kan ik wel wat betekenen in het pasklaar maken (heb hier een draaibank staan), maar dan is het wel handig als je uit de buurt komt. Het is iets meer werk dan ff een uurtje klussen.
 
Laatst bewerkt:
Bekende set, alleen waren het bij mij nog alu marchesini wielen :+

SV100265_Small.jpg
 
Dat kan niet, want ik heb ze 2 jaar geleden gekocht van een Oosterijker die met een R7 heeft geraced. Dus bekend zal de vorm zijn, maar deze specifieke set zeker niet!

Als je goed kijkt zie je ook dat het achterwiel ter hoogte van de naaf ook echt verschilt. Leuk gezocht, maar geen waarheid.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben wel geinteresseerd mits ze passend te maken zijn. Zou jij hierin nog wat kunnen betekenen?

Stuur anders even een pm.
 
Terug
Bovenaan Onderaan