Set gebr. remschijven Bandit 600S '00-04 / SV650S e.d

Status
Niet open voor verdere reacties.

Haga-San

MF veteraan
7 apr 2002
8.948
331
Tilburg
TK set gebruikte remschijven afkomstig van een Suzuki GSF Bandit 600S van 2002, passend op meerdere bouwjaren Bandits, iig tot 2004.
Dezelfde schijven passen ook op het 1e type SV650 en de GS500.

De schijven zijn 'goed gebruikt' en hebben wel enige slijtage maar geen speling en zijn absoluut recht.

Prijs 50 euro voor de set excl verzenden.

reacties hier of via mail aan sander at motorvision.nl

full
 
Laatst bewerkt:
mag ik van jouw de exacte maten?? er staat mij iets van bij dat deze ook op een gsx750f passen van 98. mdus graag de buiten diameter en binnen diamteter.. ik hoor graag de maten van je, als dit namelijk past dan zijn ze verkocht!
 
mag ik van jouw de exacte maten?? er staat mij iets van bij dat deze ook op een gsx750f passen van 98. mdus graag de buiten diameter en binnen diamteter.. ik hoor graag de maten van je, als dit namelijk past dan zijn ze verkocht!

Als het dit model is:

1998_GSX750F_450.jpg


Dan zijn het dezelfde schijven, alleen het hart ziet er anders uit.
 
ja het is dat model...

maar ik heb nog effe goed naar jouw schijven gekeken en zo te zien is het niet recht gesleten. ik zie allemaal reliëf op de schijven.. als jij met je vinger van binnen naar buiten gaat over het slijtvlak van de schijf is dit dan 100% vlak of voel je allemaal ribbeltjes?

het lijkt als het laatste en dan hoef ik ze niet. ik heb al schijven en die hebben dat ook en dat komt doordat je remmen niet goed zijn en dan slijt hij zo raar in. dus graag effe een bevestiging hiervan.

als jij zegt dat ze vlak zijn zou ik graag ook een foto van dichtbij gezien en dan schuin genomen op de schijven van heel dichtbij dan kan ik de slijtvlakken zelf effe zien
 
ja het is dat model...

maar ik heb nog effe goed naar jouw schijven gekeken en zo te zien is het niet recht gesleten. ik zie allemaal reliëf op de schijven.. als jij met je vinger van binnen naar buiten gaat over het slijtvlak van de schijf is dit dan 100% vlak of voel je allemaal ribbeltjes?

het lijkt als het laatste en dan hoef ik ze niet. ik heb al schijven en die hebben dat ook en dat komt doordat je remmen niet goed zijn en dan slijt hij zo raar in. dus graag effe een bevestiging hiervan.

als jij zegt dat ze vlak zijn zou ik graag ook een foto van dichtbij gezien en dan schuin genomen op de schijven van heel dichtbij dan kan ik de slijtvlakken zelf effe zien

Zoals ook in de advertentie staat, de schijven hebben wel enige slijtage en groeven.
anders staan ze ook niet te koop voor 50 euro..

Maar, ik snap dat je op zoek bent naar betere, dan zijn deze misschien niet de juiste voor jou..

De slijtage komt door de te harde originele sinterremblokken.
Die heb ik vervangen door organische remblokken van Ferodo (Platinum) en daarna geen slijtage meer gehad!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan