Originele uitlaatbochten GS500e en arrow demper

Jekabe

MF'er
25 okt 2009
166
0
Groningen
Hallo motorliefhebbers,


Ik bied hierbij te koop aan voor de echte liefhebber (...) een, in niet al te goede staat verkerende, uitlaat. Het betreft een uitlaat voor de GS500. Hierbij zit een goedklinkende arrow demper .

De reden dat ik de uitlaat weg doe is omdat hij er niet meer mooi uitziet en ikzelf niet in staat ben de uitlaat op te knappen (ontbreekt een beetje aan kennis en skills...).
Tevens was door de vorige eigenaar de demper niet goed gemonteerd aan de rest van de uitlaat. Dit is nog steeds zo en zou met een beetje creativiteit wel op te lossen zijn. (d.m.v. gaatjes boren in de demper, metalen omhulsel maken voor om de demper waar ook gaten in moeten komen, en popnagels erdoor jagen)

Dit alles was voor mij te moeilijk om te repareren (tijdgebrek/gebrek aan geduld) en daarom heb ik besloten gewoon een nieuwe te kopen.


Zoals ik al zei, de uitlaat is echt voor een liefhebber die misschien zelf de uitlaat op kan knappen (poedercoaten o.i.d.) en die niet al te veel geld wil uitbesteden aan een uitlaat.

foto's:
full

full

full

full

full

full

full
 
haha, bied nog maar eventjes zo tegen elkaar op dan:P
maar lunatic, je weet dat er aan de demper ook wat moet gebeuren? (dat verhaal met die gaatjes en popnagels)
 
Ja, ik heb je topic gelezen. :Y Daarom vind ik 20 euro ook wel een mooie prijs.

En ik heb zelf al een bochtenset liggen, dus daar mag je een ander blij mee maken. :]

Dus 20 euro voor de demper is okay? :)
 
@chrisjemol & Lunatic1979

Waar vinden jullie zo'n strip om de linkpijp (mbv gasdichte popnagels) weer aan de demper te bevestigen?

@joostkb
Sorry voor het offtopic gehalte
 
verkoop eigenlijk liever de demper en de bochtenset in een keer, want het verkopen van alleen een bochtenset (vooral in deze staat) lijkt mij vrij moeilijk.
tenzij er hier iemand is die belang heeft bij alleen de bochtenset dan kunnen we nog wel even praten over de prijs lunatic.
 
Ik begrijp je gedachtegang, alleen is de bochtenset lastiger (lees: duurder) te verzenden (ik woon niet in de buurt). En dat voor een onderdeel dat ik eigenlijk niet nodig heb.

Ik moet het dus helaas wel bij alleen de demper houden. Alle begrip als je eerst probeert ales te verkopen. Mocht je de dempet toch kwijt willen, dan hoor ik het wel.

TIP: haal de roest grof eraf met een staalborstel en kwak/spuit er een paar klodders Hammerite op. Kleine investering om de bochten sneller en voor een hogere prijs kwijt te raken.

@ Sopi: ik heb nog geen idee hoe ik dat ga oplossen, maar met een btje logisch nadenken is daar wel een oplossing voor de verzinnen. Als ik op de foto's kijk, zit de aflsluitend ring/beugel erbij, toch TS?
 
@lunatic:
Ik zal je op de hoogte houden.

En bedankt voor de tip, maar heb geen tijd om er verder nog aandacht aan te besteden, wil het gewoon z.s.m. kwijt. de gene die niet te lui zijn om hun handen uit de mouwen te steken kunnen hier hun voordeel mee doen.

Wat bedoel je precies met de aansluitring...? de ring die de 2 metalen buizen (van de demper en de bochten) met elkaar verbind? of het carbongedeelte van de demper aan de ....?pijp?....
(ben niet zo thuis met de termen)
maar bij het eerste geval zit de ring erbij (is trouwens niet in goede staat, maar valt wel een nieuwe voor te halen bij een bouwmarkt) bij het tweede geval moet er iets voor gemaakt worden, of besteld bij de arrow fabriek. (mist alleen een ring wat wel aan het einde van de demper zit)

hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is en niet te langdradig (persoonlijke zwakte)


@BVZ:
bedankt voor het bod, heb inmiddels misschien een potientele koper voor het spul, maar laat je weten of dit doorgaat of niet.


@ Teun:
you've got mail!
 
Best wel moeilijk bieden als alles met prive email's wordt verstuurd.
 
Hé mijn ouwe demper *D _O-

[me="Gewoon Dennis"]is de 'producer' van de fireblade-arrow pijp onder de GS (paar jaartjes terug ondertussen al ;) ) [/me]

Als dit van een gs500 uit Overijssel komt
 
Laatst bewerkt:
Hé mijn ouwe demper *D _O-

[me="Gewoon Dennis"]is de 'producer' van de fireblade-arrow pijp onder de GS (paar jaartjes terug ondertussen al ;) ) [/me]

Als dit van een gs500 uit Overijssel komt

Ik heb de motor idd uit overijssel weg. Wel grappig dat je op zo'n manier je oude motort weer tegen komt, of een onderdeel ervan:P je hebt vast goed gezocht?
Het geluid van deze demper is echt geweldig, alleen jammer dat hij niet al te goed gemonteerd was. Hij begon los te laten.
Als hij gewoon nog goed vast had gezeten had ik hem denk ik nooit weg gedaan.

Was jij trouwens ook degene die de motor heeft laten begrenzen? (want op de rollerbank uitdraai staat volgens mij jouw naam)
Want dan vraag ik mij af waarom je hem niet gelijk ook als 25 kw op kenteken hebt laten zetten.
 
Voor de nog geinteresseerden: de uitlaat staat nog steeds te koop!!! dus er kan nog geboden worden.
Teun heeft inmiddels een andere uitlaat gevonden.
(omdat ik op vakantie ben geweest voor 8 dagen, heb ik de laatste tijd geen back-ups kunnen maken)
 
Ik wil voor 27 euro de set wel overnemen inclusief opsturen. Dan heb je min verzendkosten (TNT) ongeveer 20 euro voor de bochten en demper :)
 
Kan ik me voorstellen. Ik heb de uitlaat ook niet echt nodig. Het zou meer voor de fun zijn om een ander uitlaatje erop te knutselen. Bod blijft staan hoor, dus laat maar weten in de toekomst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan