Superpole uitlaat!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Supergeluid!!!!!! Ik had dezelfde onder mijn r1 2008... Bruuuuuuuuuuuuut... Tevens midnight kick.....
 
@ slimme banaan: wat heb je aan kuipdelen liggen, in welke staat, welke kleur en vanzelfsprekend - tegen welke prijs....?

(mag via mail op c.de.bruyn@ hotmail. com)
 
@ Slimmebanaan,

heb je eventueel een richtprijs voor me, dan zal ik vanavond is gaan meten of ie op mijn R6 08 past
 
Iemand enig idee op welke motor deze past?
Verkoopt wat makkelijker voor mij denk ik.
 
Volgens mij als je naar superpole rijd passen ze hem voor paar tientje aan naar je motor.
Als het niet teveel is wat aangepast moet worden tenminste.
Ben er ook een keer geweest omdat ik een uitlaat met verkeerde diamater had besteld, en die hebben ze toen voor me vermaakt.
Weet alleen niet meer hoeveel ik kwijt was maar vond het toen wel meevallen.
 
Volgens mij als je naar superpole rijd passen ze hem voor paar tientje aan naar je motor.
Als het niet teveel is wat aangepast moet worden tenminste.
Ben er ook een keer geweest omdat ik een uitlaat met verkeerde diamater had besteld, en die hebben ze toen voor me vermaakt.
Weet alleen niet meer hoeveel ik kwijt was maar vond het toen wel meevallen.

Ja ik heb al geinformeerd en dat was 75euro een nieuwe linkpijp op maat.. Maja heb er al een open uitlaat onder de R1 zitten dus voorlopig nog niet.
Mocht ik hem niet kwijt raken over paar weken doe ik het alsnog en dan even horen hoe het klinkt..
 
Ja ik heb al geinformeerd en dat was 75euro een nieuwe linkpijp op maat.. Maja heb er al een open uitlaat onder de R1 zitten dus voorlopig nog niet.
Mocht ik hem niet kwijt raken over paar weken doe ik het alsnog en dan even horen hoe het klinkt..

Oke iets duurder dan ik dacht :)...

Maarjha ik heb die van een 2005 gehoord toen en dat was echt super, en vind het ook een mooie uitlaat om te zien.
 
Hmmm misschien eens gaan meten of dit op mijn 636 van 2004 past.. vind het qua vormgeving wel super mooie uitlaten.

Edit: Wat staan er overigens ontiegelijk laffe filmpjes van deze demper op youtube, allemaal stationair ga ******* eens aan dat gas hangen, ik wil horen! :+
 
Laatst bewerkt:
Ja probeer maar even..
Als je in de buurt woont mag je hem komen passen ;)

En tjah op youtube kan je wel blijven kijken maar het mooiste is zelf op je eigen motor het uitlaatje horen:d
 
zou deze op een gsxr-750 passen? een uit 2000 of 2005. ik weet dat de flensaansluiting dan van de motor af moet.


deze r6 heb ik in het echt mogen horen. Kan een ding zeggen. ziek!
 
Ik ook.. Woon in Leeuwarden

PB maar als het wat lijkt en waneer je wil komen..

Gr Jeroen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan