Gestolen: Kawasaki ZX-6R 2008 Special Edition MT-RR-76

BlackMaze

MF veteraan
18 mrt 2008
1.252
0
Amsterdam
Was op bezoek in Amsterdam Osdorp. Motor stond op slot met alarm en ketting slot.

Kenteken: MT-RR-76. Motor is voorzien van een Akrapovic uitlaat.

Ik weet niet wat ik moet zeggen, heb haar 2 uur alleen gelaten. Ik ben verslagen.

a8851e1ef02c5d414a198c9bed5b19f0


1044b758c7b5e67f0d1c8a6756f20a54
 
Laatst bewerkt:
Was op bezoek in Amsterdam Osdorp. Motor stond op slot met alarm en ketting slot.

Kenteken: MT-RR-76. Motor is voorzien van een Akrapovic uitlaat.

Ik weet niet wat ik moet zeggen, heb haar 2 uur alleen gelaten. Ik ben verslagen.

[afbeelding]
Goddamn man!

Waar was het gebeurd?

Ik woon zelf in Osdorp dus houd mijn ogen open voor je, motor is erg herkenbaar gelukkig.
 
Verdomme! :(

In het gespot topic is er zo eentje gespot! maar dat was voor dat ie gestolen was volgens mij :/ -O-
 
ik ook me ogen open houden in osdorp en daarbuiten natuurlijk


succes en sterkte man ;)
 
GVD vuile hufters kunnen niet van andermans spullen afblijven.
Leef met je mee, zou wel kunnen janken als me motor gejat zou worden. Hoop het nooit mee te maken, en voor jou dat ie nog weer bovenwater komt.
 
Again in Amsterdam :( , Fucked up dit.. Als je het ziet gebeuren dan weet je wel dat er iemand in een rolstoel gaat eindigen.. Hoop dat het geluk je een beetje meezit en dat ie terecht komt ! Balen.. balen!
 
ik zal hier ook me ogen open houden :Y

flink kut man, had je hem ook vast staan aan een paal of iets dergelijks?
of stond die gewoon los met een kettingslot eromheen? '(
 
Dank allemaal voor de berichten. Het is bij het Sloterpark in de buurt. Ze stond vast aan een paal. Mijn pa is met de auto alle straten door geweest met mijn alarm knopje in de hand maar niets gevonden.

Straks of morgen de verzekering bellen om te zien wat wordt uitgekeerd.

Thanks allemaal.
 
Kan maandag pas de verzekering bellen. Voel me zo nutteloos op het moment. Ik kan gewoon niets doen.

Het steekt zo erg denkend aan het feit dat je altijd netjes rustig warm draait om er voor te zorgen dat je lang kan blijven genieten van je beesje en dat je altijd voorzichtiger rijdt dan de rest zodat je niet ook net als hun op je bek gaat.

Nee dan wordt ze wel anders ontnomen.
 
hai kerel,in welke straat was het exact gebeurt ik woon aan het sloterplas en ik ken veel hang jong en luie mensen dan kan ik het aan die gasten vragen of ze wat gezien hebben of onderling wat weten,welke straat en hoelaat is het gebeurt,zaten en mensen naar je moter te staren toen je hem opslot deed etc,verdachte busjes of mensen,laat effe weten
 
Wat een kut zooi dit, ik hoop dat je hem nog terug vind.

Mijn pa zijn motor was ook gestolen in amsterdam en we hebben hem 2 dagen later terug gevonden dankzij MF.
 
hai kerel,in welke straat was het exact gebeurt ik woon aan het sloterplas en ik ken veel hang jong en luie mensen dan kan ik het aan die gasten vragen of ze wat gezien hebben of onderling wat weten,welke straat en hoelaat is het gebeurt,zaten en mensen naar je moter te staren toen je hem opslot deed etc,verdachte busjes of mensen,laat effe weten

Helaas geen verdachte dingen gezien. Niemand had ook wat gehoord of gezien. De motor stond onder de portiek in het licht.

Tis gebeurd bij het rode circletje, staat nu een gebouw maar nog niet op de kaart van Google Maps.

Thanks voor de moeite.

full
 
Laatst bewerkt:
Kan maandag pas de verzekering bellen. Voel me zo nutteloos op het moment. Ik kan gewoon niets doen.

Het steekt zo erg denkend aan het feit dat je altijd netjes rustig warm draait om er voor te zorgen dat je lang kan blijven genieten van je beesje en dat je altijd voorzichtiger rijdt dan de rest zodat je niet ook net als hun op je bek gaat.

Nee dan wordt ze wel anders ontnomen.
VAR al ingelicht? Aangifte gedaan?
http://www.politie.nl/PolitieABC/U_en_de_politie/aangifte_doen/Aangifte_diefstal_auto_of_motor.asp

Verder meteen advertenties verzamelen van vergelijkbare motoren met hoge vraagprijs. "Dagwaarde-experts" kijken ook alleen maar op MP en andere sites voor de dagwaarde.
 
Rot man! Zeker mooi ding zeker een nadeel dat hij weg is. "Voordeel" is wel dat hij makkelijker herkenbaar is. Ik zal mijn ogen voor je open houden hier in Amsterdam

*EDIT*
Zie nu dat jij de gene bent die mij toen gespot had (enige spot tot nu toe) zal me ogen dus extra open houden ;) .

Nee ff serieus weet dus ook nog eens hoe hij klinkt, als ik hem hier hoor rijden trek ik die motherF*cker er af. :X
 
Laatst bewerkt:
VAR al ingelicht? Aangifte gedaan?
http://www.politie.nl/PolitieABC/U_en_de_politie/aangifte_doen/Aangifte_diefstal_auto_of_motor.asp

Verder meteen advertenties verzamelen van vergelijkbare motoren met hoge vraagprijs. "Dagwaarde-experts" kijken ook alleen maar op MP en andere sites voor de dagwaarde.
VAR is ingelicht. Aangiften kan maandag om 2 uur. Ik zal die advertenties verzamelen en ik zal ze ook aangeven dat het gaat om een Special Edition waar maar een gelimiteerd aantal van zijn gemaakt. Hopelijk scheelt het iets.

Thanks.
 
Terug
Bovenaan Onderaan