Te koop: Universele dubbele koplamp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Armada

MF veteraan
23 mrt 2009
18.007
2
Den Haag
Bij deze aangeboden:

In zeer goede staat verkerende universele dubbele koplamp unit.
Heeft nog geen jaar gemonteerd gezeten.

Moeten alleen een paar nieuwe H4 lampen in. Bedrading e.d. is ook netjes in orde.

Wordt nog even netjes gepoetst voor verkoop.

Vraagprijs: €55,- exclusief verzenden. Heb er nieuw ongeveer €95,- voor betaald


full
 
Laatst bewerkt:
Zitten de montagebeugels erbij?
Nope. Enkel de koplamp.
Montagebeugels had ik zelf nog nodig.
Daarnaast is de diameter van je vorkpoten en de lengte van de beugels (hoever deze naar voren komen) van belang. Kun je dus beter nieuw kopen/bestellen.
 
Laatst bewerkt:
Jammer maar maakt niet uit.
Ik doe je een bod van €50 incl verzendkosten.
 
De beugels zijn bij de meeste motorzaken wel te koop. Anders kun je ze ook gewoon via internet bestellen. Moet je even kijken hoe lang ze moeten zijn en wat de diameter van je vorkpoten is.

Motozoom verkoopt ze in ieder geval.
 
oke ik heb intressen alleen nog 2 vraag kan er een exenon lapen in? en heeft het een E-keur merk
 
oke ik heb intressen alleen nog 2 vraag kan er een exenon lapen in? en heeft het een E-keur merk

De lenzen zijn inderdaad voorzien van een E-keur. Dat is dus geen probleem. Of er Xenon in kan durf ik zo niet te zeggen. Kan anders dit weekend wel een keer een foto van de binnenkant maken.

Er zijn eventueel trouwens ook Xenon imitatie lampen te koop.
Dit zijn gewone H4 lampen die een zelfde effect hebben en ook meer licht afgeven. Heb ik er zelf ook in gehad.
 
imitatie is rotzooi kwa lampen lijkt net of je xenon en het is niet het zelfde en hebben totaal niet het zelfde effect ik werk namelijk als automonteur en kom vaak dat soort spul tegen die lampen.

hoeft niet meer heb al een set gevonden met beugels voor de zelfde prijs! maar bedankt voor de moeite.
 
Geen probleem. Wat de kwaliteit van die lampen betreft.. Hangt van de kwaliteit af. Die van Piaa zijn wel van degelijke kwaliteit. Die van Autostyle kun je beter laten liggen :P

Verkoop die meuk, vandaar ;)
 
Branden ze allebei tegelijk? Dus ook dubbel groot licht?

Net ff gecheckt, heb nu tussen de lamp-oren 210mm, met een ringetje links en rechts op de bevestiginsbeugel moet dat kunnen passen zonder al te veel hoofdpijn.....

voor 50 euro incl. ophalen? ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan