Dé najaarsrit 1.0, de wintervoering editie, 10-10-2010

Screenshot van de route, tussentijdse preview, versie 4
full
 
UPDATE
Gisteren ben ik langs Buiten de Waterpoort bij Gorinchem geweest. Dezelfde plek waar we bij de voorjaarsrit ook gegeten en gedronken hebben aan het water. De eigenaar is het goed bevallen en we zijn ook met de najaarsrit weer van harte welkom *O* . Bij goed weer kunnen we uiteraard gebruik maken van het terras 8-) . Bij minder weer gaat het wat krapjes worden met 50 man binnen, maar dan gaat hij voor ons wat regelen, zodat het goed vertoeven is *D . Binnenkort hoef ik alleen nog door te geven hoe laat we aankomen en met hoeveel we komen, daarna zorgt hij voor de rest :}

Had je best even op de koffie kunnen komen :)

Maar wel goed om te horen dat we terug mogen komen. We hebben ons toen ook goed gedragen :)
 
*O*

Nice... Omdat er nu zoveel aanmeldingen zijn haal dan bij mij de OVB maar weg...

straks wordt ik nog van de lijst geknikkerd als er iemand anders mee wil :X
 
3 oktober - Crew Testride

Deze testrit is bedoeld voor:
-Voorrijders
-Achterrijders
-Reserve voor-/achterrijders (zijn we nog naar op zoek!)
-EHBO'ers (en andere medische hulptroepen)
-Eventuele genodigden (vraag niet aan ons, wij vragen jou)
-Fotografen
-Organisatie

Wat gaan we doen?
Zoals de route er nu bij ligt zou deze goed moeten zijn. De laatste testrit is bedoeld om alles nog een keer na te lopen en de crew bekend te maken met de route. Verder doen we net alsof het de 10e is, zodat we ook nog het tijdschema een laatste keer kunnen testen. Natuurlijk komt ook weer de nodige gezelligheid om de hoek kijken. Als je zin hebt om samen met ons nog een laatste keer alles door te lopen, dan ben je van harte welkom.

Hoe meld ik me aan voor de testrit?
-MSN
-Mail
-PB'tje
-Hyves
-Skype
-SMS gaat niet ;)
-Rooksignalen
-Bellen
-TamTam
-Didgeridoo
maar rooksignalen wel _O- EPIC!
 
Terug
Bovenaan Onderaan