Dé najaarsrit 1.0, de wintervoering editie, 10-10-2010

Die Triumph had een dag ervoor net nieuwe KVS gekregen en er is toen iets teveel in het systeem gegoten, daarom spuugde hij er wat uit ;) .
owww oke ik dacht dat die het eruit spuugde omdat het te warm was maar dat is goed nieuws om te horen :)

weet jij trouwens ook wat voor 1 het was?
 
alle aanmeldingen overgenomen, genoteerd en post geüpdate


mag ik benadrukken dat aanmeldingen vanaf heden alleen nog maar via PB gaan!

dit omdat ik het zie aankomen dat ik losse aanmeldingen in het topic over het hoofd zie.
het wordt voor mij te lastig om telkens alles terug te lezen, zeker als ik zo laat uit me werk kom.


tevens wil ik vermelden dat alle aanmeldingen voor voor of achterrijden genoteerd staan
maar gezien de geringe groepsaantallen niet allemaal ingewilligd kunnen worden
wanneer de groepen uitgebreid worden krijgen deze vanzelf een invulling, daar waar nodig.


*off to bed
 
Laatst bewerkt:
hellow :W

vorig ritje door accu pech van m'n maatje moeten onderbreken dus deze x ga ik er weer voor. :]
hopelijk kan ik met de hornet de rest v d groep bijhouden. O-)

c y laters
 
groepen updated


en dat ik even wil melden dat wij binnen 2dagen een kleine 30aanmeldingen binnen hebben gekregen

m.a.w.
als dit zo doorgaat, zitten wij volgende week maandag op het voorlopig maximum van 90deelnemers


*O*
 
en dat ik even wil melden dat DutchKingKong zich als 30ste rijder zich heeft aangemeld!!!


mijlpaal! en dat slechts 2 dagen geöpend *O*
 
*O*

als ik de eerste rit van dit jaar met jullie rijdt wil ik graag ook in stijl afsluiten :]

het is nog een ovb-tje, maar we gaan ons best doen!

@ organisatie... mag ik in de zelfde groep als Zen *O*
Lijkt wel kleuterklas :X

:W
 
*O*

als ik de eerste rit van dit jaar met jullie rijdt wil ik graag ook in stijl afsluiten :]

het is nog een ovb-tje, maar we gaan ons best doen!

@ organisatie... mag ik in de zelfde groep als Zen *O*
Lijkt wel kleuterklas :X

:W
:^

Kiwi wil zich ook graag aanmelden...en dan óók graag in de groep bij Zen & Dutch kingkong :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan