Omgeving Gorinchem - De Motobliekers (deeltje2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Present


Met assen kan ik moeilijk vriendjes worden, vooral met de ramshoek had ik moeite.
Maar is wsl toch een kwestie van lichamelijke conditie denk ik... vanaf september als ik weer normale werktijden heb eens flink aan de bak bij Sportacademymuslu.
Ik niet, doe mij maar liever Assen dan cpz :]
 
nee nog nie maar zou wel een dagje vrij kunne nemen als je deze week nog weet te melden welkde dag we een ritje kunnen doen
Mij maakt t niet uit. Al moet ik maandag wel ff bijkomen van de Eiffel denk ik. Dat staat vast, van vrijdag tot zondag, met in ieder geval gsxffie en ondergetekende. Maar iedereen is nog steeds welkom om zich aan te melden uiteraard! :)
 
het cpz is meer gemaakt voor de auto.. dit merk je goed aan het asfalt wat rot is gereden
en daarnaast is assen veiliger voor motorrijders... voorkeur is assen idd maar cpz is goedkopert :Y
enja blijf toch een hollander hey
 
Ben ook weer present *D

Toch maar eens even een fotootje maken voor in de OP in de vrije week.

Dick, we gaan volgende week gewoon doordeweeks rijden, zijn er nog meer mensen vrij dan toevallig?
Kunnen we gelijk fotoshoot houden, heb jij je foto voor de OP en vind t zelf ook wel leuk om wat nieuwe pics te hebben. Heb wel een aardige camera waarmee het zou moeten lukken om een paar goeie actiefoto's te maken. Bij voorkeur op KBG... :) Ideetje?
 
Laatst bewerkt:
het cpz is meer gemaakt voor de auto.. dit merk je goed aan het asfalt wat rot is gereden
en daarnaast is assen veiliger voor motorrijders... voorkeur is assen idd maar cpz is goedkopert :Y
enja blijf toch een hollander hey

assen heeft ook mijn voorkeur. supergaaf circuit.
Maar een goede tweede is nu toch wel Mettet voor mij.
Ben daar vorige week geweest en vind ik zelf mooier dan cpz

GL4F3527.jpg
 
goei morgen allemaal..

vind assen ook super heb alleen een beetje moeite met de strubben...

speed addickt@als jullie volgende week een keertje door de weeks gaan rijden wil ik ook wel mee als het een beetje meezit met het werk....
 
Kunnen we gelijk fotoshoot houden, heb jij je foto voor de OP en vind t zelf ook wel leuk om wat nieuwe pics te hebben. Heb wel een aardige camera waarmee het zou moeten lukken om een paar goeie actiefoto's te maken. Bij voorkeur op KBG... :) Ideetje?

Oh ja prima plan!

@Bob(bertje): Weet nog niet welke dag, zeg jij maar wanneer je kan.
 
Goeiemorgen Bliekers :W

Had ik een tijdje terug van iemand op Marktplaats voor drie tientjes een mini cam gekocht voor op de motor. Na een uur puzzelen (beschrijving was n mix van Chinees en Engels, zo één) liep tie vast, deed helemaal niks meer. Boos mailtje gestuurd naar verkoper. Niks meer gehoord. Jammer dacht ik, gelukkig maar drie tientjes maar toch. Tot vanmorgen, twee weken later, mailtje terug. Was op vakantie geweest, en of ik het resetknopje al had geprobeerd. Resetknopje? Ja miniscuul klein gaatje met nog minisculer klein knopje (t is een minicam tenslotte :) ) ergens aan de zijkant. Gevonden. Weinig hoop, toch maar een paperclip in gedouwd. En......... JAH!! *O* > lang verhaal > kort verhaal: er komen filmpies van speed adDICKt. Eiffel enzo.... :)

@ Timmy: dat kan geregeld worden uiteraard!

@ Sput: wat een schitterende foto! :}
 
Laatst bewerkt:
Goeiemorgen Bliekers :W

Had ik een tijdje terug van iemand op Marktplaats voor drie tientjes een mini cam gekocht voor op de motor. Na een uur puzzelen (beschrijving was n mix van Chinees en Engels, zo één) liep tie vast, deed helemaal niks meer. Boos mailtje gestuurd naar verkoper. Niks meer gehoord. Jammer dacht ik, gelukkig maar drie tientjes maar toch. Tot vanmorgen, twee weken later, mailtje terug. Was op vakantie geweest, en of ik het resetknopje al had geprobeerd. Resetknopje? Ja miniscuul klein gaatje met nog minisculer klein knopje (t is een minicam tenslotte :) ) ergens aan de zijkant. Gevonden. Weinig hoop, toch maar een paperclip in gedouwd.

Hehe tja, ik mag toch een keer mijn Contour HD uitelkaar gaan strippen om de microfoon aan te passen.. Das geen drie tientjes.. best spannund, gelukkig zijn er een hoop How-to's op Youtube te vinden.
 
Hallo,

Ik woon ook in gorinchem en kan ik me gewoon opgeven of
naar de carpool rijden als jullie een keer gaan rijden?
of werkt het anders?

Gr Peter
 
Hallo,

Ik woon ook in gorinchem en kan ik me gewoon opgeven of
naar de carpool rijden als jullie een keer gaan rijden?
of werkt het anders?

Gr Peter

:Y Welkom hier!

Je kan gewoon in het topic posten/lezen als je dat wilt. Vaste dag en tijd is een beetje "ontstaan" dus: zondag's 12.00 carpool Gorinchem.
Tussendoor worden er ook gewoon ritjes afgesproken, maar daarvoor moet je het topic in de gaten houden.

Mocht je in de OP willen, pb me dan even een foto, dan knal ik er een logo'tje op en hoor je er helemaal bij *D

Heb je deze trouwens al in de peiling:
Megameeting 2010 2e editie : verzamelpunt Gorinchem

Dat was het wel zo'n beetje denk ik *O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan