Omgeving Gorinchem - De Motobliekers (deeltje2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Have fun voor degene die gaan rijden. Het is droog en ik zie zonnestraaltjes,
dus lekker weer! :]

Ik ben aan het werk en vanmiddag wacht me ook nog een tandarts bezoekje en bloedgeven, dus ik zal weinig merken van het droge weer....
 
Arme Suus... '( Werken, tandarts, bloed geven.... Doe je niet goed he...

Het was inderdaad heerlijk rij-weer! Wel veel wind, was een beetje duw en trek werk hier en daar. Het was een leuk stukkie dijk, maar na de Eifel is dat wel weer heel gewoontjes. En fotootjes gemaakt, Rogar gaat vast nog wel wat posten. Kan ie eindelijk in de OP!

Maarre Suus, ik zie jou altijd alleen maar posten dat je niet kan.... ga je ook nog een keer mee? ;) :]
 
Arme Suus... '( Werken, tandarts, bloed geven.... Doe je niet goed he...

Het was inderdaad heerlijk rij-weer! Wel veel wind, was een beetje duw en trek werk hier en daar. Het was een leuk stukkie dijk, maar na de Eifel is dat wel weer heel gewoontjes. En fotootjes gemaakt, Rogar gaat vast nog wel wat posten. Kan ie eindelijk in de OP!

Maarre Suus, ik zie jou altijd alleen maar posten dat je niet kan.... ga je ook nog een keer mee? ;) :]
Ik had toch gezegd dat het tegen ging vallen met rijden als je net uit de Eifel komt? :z
 
Zo heb vakantie. Na drukke weken werken , zal leuk zijn om jullie dan toch eens keer te ontmoeten. Heb nu dan wat meer tijd over.
 
Laatst bewerkt:
ja ik ga zeker een keertje mee haha... Maar plan mijn dagen altijd helemaal vol. Beetje workaholic denk ik. Komt ook doordat ik met mn paard wedstrijden rijd en bijna mn doel heb gehaald. Dus dit weekend ook weer wedstrijd om die laatste punten te halen.

Ga zondag trouwens wel proberen om na mijn wedstrijd naar veenendaal te karren, kan ik toch de mfmm mee maken. Alleen dan wel iets later, hihi *D
 
Ben niet meer motorloos.... *O*

Ze staat veilig thuis... :)

Foto's komen eraan, miss vanavond tussen de buien door nog een stukje rijden.
 
Laatst bewerkt:
Buien? Welke buien? Volgens buienradar blijft het de hele avond droog (tenzij je even naar Groningen rijdt)
 
Is ie kiwi-groen ofzo....? _O-
Altijd zin in een ritje, enne.... desnoods duw ik je een stukkie! :) Ik heb nog t/m 6 september vrij dus....
Kiwi groen..nee :N
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan