Omgeving Gorinchem - De Motobliekers (deeltje2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alles hangt of staat met keuze's die gemaakt worden. En voor de rest is het afwachten.

:^ helemaal mee eens, niemand zag het zitten om het topic te openen voor deze meeting. Nu is SPutnick zo aardig geweest om het te doen (is pokkewerk trouwens), hij heeft hierover het laatste woord :Y en dan maar hopen dat niet iedereen gelijk gaat zeiken
 
_O-

...Stel dat ie 2 weken verzet wordt, en volgende week is het prachtig weer en de week daarna... :X

Ze kunnen het beter gewoon de hele maand september houden die meeting.. heb je 2 weekenden kans ;) Vind de Mac ook leuk haha..


Edit: niet helemaal wakker.... 4 weekeinden natuurlijk.. :z
 
Laatst bewerkt:
:^ helemaal mee eens, niemand zag het zitten om het topic te openen voor deze meeting. Nu is SPutnick zo aardig geweest om het te doen (is pokkewerk trouwens), hij heeft hierover het laatste woord :Y en dan maar hopen dat niet iedereen gelijk gaat zeiken


Zo is het maar net. :Y
 
Ik denk dat ik zowieso ga als ze kans op een bui opgeven! Al is het maar om even eruit te zijn en wat te snacken bij de Mac-D. :9

Who is with me?! :Y
 
Jeej mijn nieuwe foto staat in de OP *O* Dank *D
Jij wel? Ik nog niet... -O-

TS mag ik er ook nog in, met mijn 1 na laatste foto??

Ik ben denk ik de enige, maar ik hoop dat het zondag keihard gaat regenen in België!! Dan word de F1 1 grote glijpartij })
 
:^ helemaal mee eens, niemand zag het zitten om het topic te openen voor deze meeting. Nu is SPutnick zo aardig geweest om het te doen (is pokkewerk trouwens), hij heeft hierover het laatste woord :Y en dan maar hopen dat niet iedereen gelijk gaat zeiken


ik zie dat de MFMM met 2 weken verplaatsen hier wel in goede aarde valt. :Y
Natuurlijk hou ik graaaag rekening met de bliekers :P :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan