Omgeving Gorinchem - De Motobliekers (deeltje2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alx BARST altijd van de ideeën, kan die je niet helpen? :P

Denk dat Alx en ik daar niets in verschillen Dick... ik BARST er net zoveel van :Y
of misschien wel meer

Weer? Vaker gedaan dus... wat doe je er mee dan?

Zoiets bijvoorbeeld:

full


Was zo'n eikenhouten ding zoals deze
9521_buikkastje_1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Da's wel crea! Leuk man :} Met een beetje mazzel levert je hobby dan ook nog wat op ipv dat ie geld kost (of verslind... -O- zoals bijv. motorrijden)

Nou het kost voornamelijk heel veel tijd, maar dat is de hobby natuurlijk! Als ik verkoop dan krijg ik er idd nog iets voor terug :)
...'t motorrijden heeft me ook al veel meer gekost dan de bedoeling was

Twijfel nog... :+
 
Laatst bewerkt:
Geen geld voor -O- anders wist Zen het wel hè ;)
-O-
Anders pak je m in een leuk folietje (van de baas... :X ) Neh geen goed plan. Euh.... heb je wel es aan airbrushen gedacht? Ik wel namelijk. Lijkt me sowieso heel leuk om te leren, én je kan er als je t echt goed kan iets moois op je tank maken ofzo. Je ziet wel es van die compleet ge-airbrushte motoren, kán heel mooi zijn....
 
-O-
Anders pak je m in een leuk folietje (van de baas... :X ) Neh geen goed plan. Euh.... heb je wel es aan airbrushen gedacht? Ik wel namelijk. Lijkt me sowieso heel leuk om te leren, én je kan er als je t echt goed kan iets moois op je tank maken ofzo. Je ziet wel es van die compleet ge-airbrushte motoren, kán heel mooi zijn....

_O- dat pimpen met folie is het probleem niet qua geld, meer de onderdelen en ik heb nogal wat wensen :X Maarre komt ooit wel ;)

[me="Zen_78"]gaat er vandoor :W[/me]
 
paintbrushen lijkt me wel cool om te kunnen.. maar heb vroegah ooit een ouwe brommer vernaggeld.. wachten is niet altijd mn sterkste kant :X
 
-O-
Anders pak je m in een leuk folietje (van de baas... :X ) Neh geen goed plan. Euh.... heb je wel es aan airbrushen gedacht? Ik wel namelijk. Lijkt me sowieso heel leuk om te leren, én je kan er als je t echt goed kan iets moois op je tank maken ofzo. Je ziet wel es van die compleet ge-airbrushte motoren, kán heel mooi zijn....

Heb zelf zo'n setje gekocht een jaar terug met wat sjabloontjes.. is erg leuk om te doen maar tijdrovend en je moet veel fantasie hebben en dat ook op papier/deuk/ijzer over kunnen brengen... veeeel beheersing nodig! ( maar leuk is t zeker ! )
 
Het lijkt me heel gaaf om te kunnen. Wordt natuurlijk vooral op customs en choppers gedaan. Maar op een supersport kan het ook vet zijn. Voordat je zoiets kan ben je wel ff verder:[afbeelding]
[afbeelding]

Ik vind wel dat je kan zien of het een "doe-het-zelf" klusje is geweest, of dat het door een pro is gedaan :Y
...zou het zowieso niet brushen, want met folie kan je alle kanten op (en het kan er makkelijker af ;) ) Eerst maar eens de winter doorkomen, en dan als eerste werk die spiegels :+
 
Ik vind wel dat je kan zien of het een "doe-het-zelf" klusje is geweest, of dat het door een pro is gedaan :Y
...zou het zowieso niet brushen, want met folie kan je alle kanten op (en het kan er makkelijker af ;) ) Eerst maar eens de winter doorkomen, en dan als eerste werk die spiegels :+
Maar wil jij zeggen dat je met folie zoiets kan maken dan??
 
Maar wil jij zeggen dat je met folie zoiets kan maken dan??

Die vlammen op zich wel hoor, alleen is in dat geval brushen wel mooier :)
Heb laatst op mijn werk een bus "ingepakt" met transparante folie waarop geprint was. verlopen etc. zijn dan gewoon strak :Y Weet alleen niet hoe mooi zoiets bij een motor blijft maar dat zou alex je dan weer kunnen vertellen!
 
Die vlammen op zich wel hoor, alleen is in dat geval brushen wel mooier :)
Heb laatst op mijn werk een bus "ingepakt" met transparante folie waarop geprint was. verlopen etc. zijn dan gewoon strak :Y Weet alleen niet hoe mooi zoiets bij een motor blijft maar dat zou alex je dan weer kunnen vertellen!
Maar een bus: recht, hoekig. Motor: bochten, vormen. Krijg je er toch nooit strak op, of ben ik nou gek.... ( :Y :+ )
 
Maar een bus: recht, hoekig. Motor: bochten, vormen. Krijg je er toch nooit strak op, of ben ik nou gek.... ( :Y :+ )

Bij bussen etc moet je ook bochies om hoor ;) zowieso is het niet recht toe recht aan plakken, vaak ook met speciale föhns, waardoor je alle hoeken/rondingen om kan. Heb niet gezegd dat het makkelijk is hè, maar het kan :Y

Zie ook:
Wrappen ipv spuiten - ervaringen gevraagd

enne...

150__640xfloat=_hayabausa-dinoc-wrap-3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan