Omgeving Gorinchem - De Motobliekers (deeltje2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Koekblikken! Gisteren gereden op Zandvoort met een uitje van mijn werk. 4x4 in de duinen, slalomproefje, "ijsrijden", formule-auto (open Lotus) circuitrijden en als klap op de vuurpijl met een Porsche GT-3 het circuit rond!!! Op het rechte stuk 260 km/u!!!! *O*

Klinkt al een heerlijk weekend voor jou :o

gaaf man! Meereh, was dat een bedrijfsuitje? Kan me voorstellen dat het behoorlijk kostbaar is :X
 
Koekblikken! Gisteren gereden op Zandvoort met een uitje van mijn werk. 4x4 in de duinen, slalomproefje, "ijsrijden", formule-auto (open Lotus) circuitrijden en als klap op de vuurpijl met een Porsche GT-3 het circuit rond!!! Op het rechte stuk 260 km/u!!!! *O*


En niet de BMW 130 en de Lamborgini Gallardo ?
Dat hebben Richard117 en ik een aantal jaar geleden gedaan.
Het was in mei met een graadje of 20 en een zonnetje.
Kortom schitterend weer om eens lekker goed te gassen op Zandvoort
 
Klinkt al een heerlijk weekend voor jou :o

gaaf man! Meereh, was dat een bedrijfsuitje? Kan me voorstellen dat het behoorlijk kostbaar is :X
We hebben twee commissies waarvan ik er van een onderdeel uitmaak en omdat dat allemaal buiten werktijd gaat... Hebben we als beloning met z'n achten dit aangeboden gekregen! *O*
 
Mogguh allemaal!

We hebben twee commissies waarvan ik er van een onderdeel uitmaak en omdat dat allemaal buiten werktijd gaat... Hebben we als beloning met z'n achten dit aangeboden gekregen! *O*
Sow, dat is nog eens iets anders dan een etentje of bosje bloemen. Tof hoor!!

We hebben twee commissies waarvan ik er van een onderdeel uitmaak en omdat dat allemaal buiten werktijd gaat... Hebben we als beloning met z'n achten dit aangeboden gekregen! *O*
Mazzelaar.... VET zeg!! Wil ik ook wel. Maar volgend jaar eerst met de R1 t circuit op. (dan haal ik die 260 ook wel op t rechte stuk :P )
Ik wil mee!! *O*
 
Laatst bewerkt:
_O- _O- _O- kids van mijn vriendin zongen de "carnaval" versie mee ben benieuwd hoe deze het doet :+
Vast minder goed als deze }) :
b561ed9.jpg
 
ja idd, drukke week -O-

zit weer flink in t sport ritme :D ,
dus da's 's morgens vroeg opstaan, even sporten, ontbijten, door naar mn werk, 's avonds naar huis, eten, weer sporten en daarna is t lampje ver uit :X
 
ja idd, drukke week -O-

zit weer flink in t sport ritme :D ,
dus da's 's morgens vroeg opstaan, even sporten, ontbijten, door naar mn werk, 's avonds naar huis, eten, weer sporten en daarna is t lampje ver uit :X

ja ik zat ook lekker in het ritme van het sporten...

maar heb gisteren tijdens het waterpolo me rib gekneusd

B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan