supermotard wielen setje

pinda

Die hard MF'er
19 mrt 2004
275
0
veghel
ik bied aan een supermotard wielen setje inclusief:

2 zeer goede nette bandjes pirelli diablo's
2 goede remschijven
1 goed tandwiel 42 tands

ook zit er in het voorwiel een nieuwe as in.

het voorwiel is een 3,5 inch breed 17 inch wiel met asmaat 17 mm (nieuwe as bij)
het achterwiel is een 4,0 inch breed en 17 inch hoog wiel met asmaat 17mm

beide velgen zijn hoogglans zwarte velgen met spaken van het mer D.I.D.
en zijn in perfecte staat.

velgen zijn gekocht om in een husqvarna te450 uit 2005 te monteren maar past niet,
achterbrug is 2 cm te smal en dat is niet te helen met de bussen.

voor een klein beetje handige harrie voor bijna ieder merk pasklaar te maken.
andere lagers kunnen er zo in. en anders met een andere as altijd pas te maken als de achterbrug maar breed genoeg is.

de lagers in deze wielen zijn goed evenals de bussen en keerringen.

voor meer info hoor ik het wel

prijs is maar 600 euro voor de complete set.
 
dan baal je wel als het niet blijkt te passen daarom suc6 met de verkoop maar dat zal wel lukken denk ik voor die prijs en zo compleet.

greets
 
Ik heb je al een mail gestuurd via MP heb wel interesse, voor een ktm 530.
Heb de ktm alleen pas deze week. (Nu nog niet). Hoe groot zijn de voor en achter schijven?
En hoe kan het dat de schijven van jou maar met bouten vast zit en normaal bij ktm met 6 ofzo? Of is dit normaal?
 
Laatst bewerkt:
http://link.marktplaats.nl/367954272

In advertentie staat toch echt voor een ktm, dus nogmaals:

Ik heb je al een mail gestuurd via MP heb wel interesse, voor een ktm 530.
Heb de ktm alleen pas deze week. (Nu nog niet). Hoe groot zijn de voor en achter schijven?
En hoe kan het dat de schijven van jou maar met bouten vast zit en normaal bij ktm met 6 ofzo? Of is dit normaal?
 
ik heb de wielen gekocht voor mijn husq en die wielen waren volgens die jongen van een ktm maar dat betwijfel ik een beetje, ktm heeft voor wel 17mm as en achter volgens mij geen 17 en deze wielen hebben dat wel.

het gaat echt om de ruimte tussen de brug want lagers of as kun je altijd veranderen.

als je de ktm hebt en je meet de ruimte tussen de achterbrug dan kan ik effe kijken of het past want volgens mij zijn deze wielen van bus tot bus achter 19cm en bij de husq wielen 17 cm ongeveer.

daarom past het niet maar deze set is inclusief tandwielhouder met rubber blokken en dat is in principe beter voor de versnellingsbak alleen word dan de inbouwmaat iets breeder.

dus dat is het verhaal.

ik hoor het wel als je meer wilt weten
 
Passen ze ook in een Husqvarna? Dan heb ik wel intresse. :+

Ohh ja zal hem ff omhoog skuppe!
 
ben de weer thuis koekerd.................audi nog rood of de zelfde kleur als de menne, ps receptie van den franske gemist :+
 
ben de weer thuis koekerd.................audi nog rood of de zelfde kleur als de menne, ps receptie van den franske gemist :+


Ja zeker ja, giester avond!
Audi nog steeds rood,had niet veel meer moeten gebeuren........... :P

Gvd verekte frans, had ie niet ff op mij kunnen wachten.
Had dr gere hinne gewult! O-)

Dikke party? of ben je ook niet gewist?
Tot de zoaterdag wanne!

Tevens subtiele lowkick..........
 
Terug
Bovenaan Onderaan