Onderdelen Suzuki SV 650/1000

SV-Mille

Die hard MF'er
11 sep 2005
815
0
Sittard
Wegens verkoop van mijn SV heb ik nu thuis de volgende spullen ongebruikt liggen:

Smoke verhoogde kuipruit, 30e SOLD

Buddy seat afdekkapje zilver, 50e SOLD

Topkoffer + montageplaat (ipv. buddyseat) org. suzuki, 130e SOLD

Radiateur afdekplaat, alu met SV1000 logo, 25e SOLD

Verstelbare rem-schakelset, gebruikt (mist rempedaal opgelost met schroefjes dus wel bruikbaar), 120e SOLD

Bagster Tankhoes (alleen hoes, ex. tanktas), zilver, 75e
4909914825_39277564ca_d.jpg




prijzen excl. verzendkosten.
 
Laatst bewerkt:
@ jeTseT ik kan je geen PB sturen, mail me anders even op j - smeets <apenstaar> planet . nl (zonder spaties natuurlijk) of stuur even een PBtje

oh ja, schop voor de rest van de onderdelen.
 
mooi setje die stepjes heb ik ook en volgens mij heb ik daar ook nog wel een los voet steuntje voor liggen.
 
heb intresse in de radiator cover. past deze op een 2006 model sv1000? en alles is heel en onbeschadigd neem ik aan? zou je me anders een e mail kunnen sturen?
mijn pc geeft heel de tijd aan dat er een virus op mf zit :S
bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Hoi hoi,

Hoe is de staat van de kuipruit? Geen krassen e.d.
Wat versta je onder verhoogd: double bubble of meer touring (stanmdaard ruit gewoon verlengd)?

Laat me maar ff weten.

Grtz. DjoeZty
 
Het is een double bubble ruitje, ook ietsje langer als de standaard ruit. Erg prettig op de autoweg, kun je makkelijk achter duiken en veel km's rijden.

De staat is prima, de ruit is jaar of vijf gebruikt, maar geen rare krassen of beschadigingen.
 
Het is een double bubble ruitje, ook ietsje langer als de standaard ruit. Erg prettig op de autoweg, kun je makkelijk achter duiken en veel km's rijden.

De staat is prima, de ruit is jaar of vijf gebruikt, maar geen rare krassen of beschadigingen.

Check PB
 
Sorry, nog geen tijd gehad om mail te checken, alles beantwoord, spullen gaan op de post.

Oh ja, kick!
 
Ik heb wel interesse voor het buddyseat afdekkapje maar ik vind 50e teveel.
Verzendkosten zijn toch 6,25?
Zo ja, ik bied 36,25
 
Die cover heb ik ooit eens van ebay.de geplukt, zou niet meer weten wie de verkoper was...


@E-G mail me even j-smeets apenstaart planet.nl
 
Nog over,

  • Topkoffer
  • Rem/schakelset
  • Bagster hoes

Doe een bod, hier ligt het toch maar in de weg!
 
Terug
Bovenaan Onderaan