Onderdelen Suzuki SV 650/1000

Hai;)

Ik heb wel interesse voor die kofferset, heb alleen momenteel even het geld er niet voor.
Ik zit even te kijken naar het systeem, als ik het goed begrijp haal je je duo zitje er af, plaats je deze erop en kan de koffer op je "zitje" bevestigd worden?

En waarom zit er ducktape op de koffer, zit er een scheur in ofzo?

Hij is er dus makkelijk op en af te zetten. Daar gaat het me namelijk om.

Rij elk weekend van A'dam naar Assen. Met tanktas en rugzak maar vind die rugzak vreselijk irritant met slecht weer.

Doordeweeks gewoon woon werk en toerverkeer...
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, de zwarte onderplaat schroef je op de plaats van je duo-zitje, hierop klik je de koffer vast. Met volle koffer kun je rustig 180kmh rijden op de autobahn, je merkt natuurlijk dat je meer gewicht achterop hebt, maar de koffer blijft stevig op z´n plaats.

De duct-tape is uit zuinigheid :P

Bovenop de koffer moet je volgens Suzuki een kunstofplaat klikken in de kleur van je motor. Deze plaat voegt helemaal niets toe aan de functionaliteit van de koffer en kost 35euro.
Ik heb duct-tape op de bovenkant over de bevestigingsgaten geplakt, zo is de koffer ook waterdicht. Aangezien ik de koffer alleen voor vakantie-ritjes en incidenteel woonwerkverkeer gebruikt heb vond ik het uiterlijk niet zo heel erg belangrijk en het dus niet waard om 35 euro voor de kunststofafdekking uit te geven.
Maar dit onderdeel is nog steeds via je dealer te bestellen, dus kun je deze alsnog in de kleur van je motor toevoegen.
 
Inderdaad, de zwarte onderplaat schroef je op de plaats van je duo-zitje, hierop klik je de koffer vast. Met volle koffer kun je rustig 180kmh rijden op de autobahn, je merkt natuurlijk dat je meer gewicht achterop hebt, maar de koffer blijft stevig op z´n plaats.

De duct-tape is uit zuinigheid :P

Bovenop de koffer moet je volgens Suzuki een kunstofplaat klikken in de kleur van je motor. Deze plaat voegt helemaal niets toe aan de functionaliteit van de koffer en kost 35euro.
Ik heb duct-tape op de bovenkant over de bevestigingsgaten geplakt, zo is de koffer ook waterdicht. Aangezien ik de koffer alleen voor vakantie-ritjes en incidenteel woonwerkverkeer gebruikt heb vond ik het uiterlijk niet zo heel erg belangrijk en het dus niet waard om 35 euro voor de kunststofafdekking uit te geven.
Maar dit onderdeel is nog steeds via je dealer te bestellen, dus kun je deze alsnog in de kleur van je motor toevoegen.

Oh ja, in de lege koffer past makkelijk 1 intergraal helm, dat is wel handig bij woon-werkverkeer, hoef je niet met je helm te slepen.
 
Inderdaad, de zwarte onderplaat schroef je op de plaats van je duo-zitje, hierop klik je de koffer vast. Met volle koffer kun je rustig 180kmh rijden op de autobahn, je merkt natuurlijk dat je meer gewicht achterop hebt, maar de koffer blijft stevig op z´n plaats.

De duct-tape is uit zuinigheid :P

Bovenop de koffer moet je volgens Suzuki een kunstofplaat klikken in de kleur van je motor. Deze plaat voegt helemaal niets toe aan de functionaliteit van de koffer en kost 35euro.
Ik heb duct-tape op de bovenkant over de bevestigingsgaten geplakt, zo is de koffer ook waterdicht. Aangezien ik de koffer alleen voor vakantie-ritjes en incidenteel woonwerkverkeer gebruikt heb vond ik het uiterlijk niet zo heel erg belangrijk en het dus niet waard om 35 euro voor de kunststofafdekking uit te geven.
Maar dit onderdeel is nog steeds via je dealer te bestellen, dus kun je deze alsnog in de kleur van je motor toevoegen.

Als je de onderplaat monteert, hoe makkelijk is het dan het duo zitje weer te monteren, kwestie van paar minuten? Rij namelijk ook nog wel met partner achterop.

Zonder die ductape is hij niet waterdicht dus?
 
Als je de onderplaat monteert, hoe makkelijk is het dan het duo zitje weer te monteren, kwestie van paar minuten? Rij namelijk ook nog wel met partner achterop.

Zonder die ductape is hij niet waterdicht dus?

De plaat zit met 4 schoerven vast, kwestie van 5-10minutjes dus.

In de koffer zitten bevestigingsgaten voor de cover, die gaten zijn dus afgeplakt (niet op de mooiste manier :X dat geef ik toe).
 
Echt niemand meer interesse in een Topkoffer, bagster hoes of rem/schakelset????

Bieden mag!
 
Ik ben wel geinterresseerd in de rem/schakelset

Ik kan alleen de foto's niet goed bekijken op mijn werk. Zou je een paar foto's naar mijn email kunnen sturen? (agvanswieten(ed)gmail.com)

mvg.

Adriaan
 
Ik ben wel geinterresseerd in de rem/schakelset

Ik kan alleen de foto's niet goed bekijken op mijn werk. Zou je een paar foto's naar mijn email kunnen sturen? (agvanswieten(ed)gmail.com)

mvg.

Adriaan

Dat doe ik vanavond even, zit nu op mijn werk en heb de foto´s niet bij de hand.
 
Als je de onderplaat monteert, hoe makkelijk is het dan het duo zitje weer te monteren, kwestie van paar minuten? Rij namelijk ook nog wel met partner achterop.

Zonder die ductape is hij niet waterdicht dus?


eey gozer dat systeem van de topkoffer is ideaal. ik heb hem zelf ook. en het is inderdaad iets van 15 minuten werk om de hele set om tebouwen van topkoffer naar duo passagier. enn 2++ kan die koffer ook nog aan })
 
eey gozer dat systeem van de topkoffer is ideaal. ik heb hem zelf ook. en het is inderdaad iets van 15 minuten werk om de hele set om tebouwen van topkoffer naar duo passagier. enn 2++ kan die koffer ook nog aan })

Bedankt voor de kick, topkoffer is inderdaad ideaal voor de langere reisjes met de SV.

Denk dat ik moet wachten totdat mensen hun voorjaartripjes gaan maken -O-

Of iemand moet nu een leuk bod doen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan