Akrapovic gsx-r 1000 2005/2006

ramontjesrad

MF veteraan
22 sep 2006
6.809
0
Nijmegen
Tekoop.

Akrapovic evolution 2 systeem voor een gsx-r 1000 uit 2005/2006.

Het betreft dus een compleet systeem van titanium met een hexa shorty demper (zonder e-keur maar heb wel een db killer erbij)

systeem is ongeveer 1500 km oud dus zit der nog goed uit.

Hij is op dit moment nog gemonteerd maar de motor wordt vrijdag in geruild met het originele systeem erop dus dan is deze over.

Graag normaal bieden systeem is in juni gekocht (nieuw)

aub geen onzin biedingen en stomme opmerkingen.

Koopjes jagers ga ergens anders kijken het systeem kost 1800 nieuw dus hij gaat niet voor niks weg ;)

bieden naar waarde :W

full
 
ik denk dat ik wel een richt prijs kan geven maar of ik dat ga doen is een 2e....
heeft toch geen nut het is altijd teduur dus kenners die weten wel wat zoon systeem kwa prijs doet



en lezen is schijnbaar ook temoeilijk.....
 
ik denk dat ik wel een richt prijs kan geven maar of ik dat ga doen is een 2e....
heeft toch geen nut het is altijd teduur dus kenners die weten wel wat zoon systeem kwa prijs doet



en lezen is schijnbaar ook temoeilijk.....


Maar als ik je een bod doe is het toch te weinig. Tis maar net wat iemand er voor wil hebben
 
Een beetje systeem (voor gsxr 1000) staat tegenwoordig voor minimaal 500 euro te koop,maar aangezien dit systeem nog zo goed als nieuw is gok ik dat de verkoper er ongeveer 800-1000 euro voor wil hebben............


Zit ik in de buurt? ;)
 
Een beetje systeem (voor gsxr 1000) staat tegenwoordig voor minimaal 500 euro te koop,maar aangezien dit systeem nog zo goed als nieuw is gok ik dat de verkoper er ongeveer 800-1000 euro voor wil hebben............


Zit ik in de buurt? ;)

jij mag niet meer gokken :+

nee klopt inderdaad zou inderdaad meer inruil krijgen maar gun liever iemand hem voor die dan heeft die eigenlijk een systeem wat gloedje nieuw nog is :Y

En daar heb ik meer aan dat aan de centen extra inruil hoef ik niet zolang tesparen voor een compleet systeem onder de nieuwe motor :+
 
verdorie..... voor je vorige yoshimura demper was ik net te laat en deze is boven mijn budget -O-

Ik had hem graag overgenomen, want mijn K5 gaat binnenkort waarschijnlijk naar Hoegee voor de 24.000 km beurt en had dan graag meteen zo'n systeem eronder gehangen en hem opnieuw af laten stellen.
 
Oei die gaat niet fijner rijden dan de K5 !:)
wel ook een erg mooie machine

goed argument voor?

ken ook mensen die zeggen dat een 600 beter stuurt omdat die er toevallig eentje hebben :+

jammer dat ik die alleen maar kleiner zag worden in de spiegels :+

geef wel toe hij heeft iets minder vermogen dan deze (6pk)

zal hem toch wel op het achterwiel krijgen denk ik :+
 
pas hij ook op een suzuki gsx-r 1000 k1?


Ik heb een Yoshimura systeem van een K5 op mijn K2,dus ik zou zeggen van wel.
Misschien zal het ophangpunt van de einddemper iets anders zijn,maar onder het blok (bij de carterpan etc.) past het zeker.
Tot 2006 zijn de blokken qua uiterlijke afmetingen allemaal gelijk.
 
als ik heb koop en hij past niet dan moet ik heb weer verkopen nee zie ik totaal niet zitten
 
Heb precies dezelfde demper incl vlinderklep vervangende pijp
maar geen volledige :-(
is hier iets mee te regelen?

tuurlijk valt der iets teregelen als jij deze koopt mag je die van je zelf van mij houden :+

nee even zonder gekheid ik heb sinds kort een cbr (bevalt prima) en heb dus niks aan inruil van een demper waar ik verder niks mee kan ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan